تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
5

چه کسانی مغلوب فشارهای مجازی نشدند؟

  • کد خبر : 24406
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
چه کسانی مغلوب فشارهای مجازی نشدند؟
طی روزهای گذشته به رغم فشارهای گسترده علیه هنرمندان حوزه موسیقی در فضای مجازی، آثار جدیدی از خوانندگان مطرح کشور منتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری شنو؛ طی روزهای گذشته به رغم فشارهای گسترده علیه هنرمندان حوزه موسیقی در فضای مجازی، آثار جدیدی از خوانندگان مطرح کشور منتشر شده است.

رضا صادقی خواننده‌ی با سابقه‌ی موسیقی پاپ؛ قطعه‌ی جدید خود با نام احساس را که در آن عربی خوانده است به تازگی منتشر کرد؛ او تصمیم گرفته فضای موسیقی عربی را تجربه کند و خود را در این نوع موسیقی هم محک بزند.

حجت اشرف زاده که چندی پیش با انتشار یک استوری از پخش آثارش در صدا و سیما اعلام نارضایتی کرده بود؛ قطعه‌ی جدید خود با نام رفته از دست را به مادران داغدار تقدیم کرده است.

مصطفی راغب در جدیدترین اثر خود به کمک شعر و ملودی بابک بابایی به سراغ فضایی جدید رفته است؛ گل سفید آرزو نام جدیدترین اثر اوست که کلیتی غم آلود و گلایه آمیز دارد ؛ این خواننده همچنین در روزهای گذشته به عنوان خواننده تیتراژ با سریال “چشم بندی” شبکه سه همکاری داشته که در آن موزیک، فضای متفاوت تری را رقم زده.

مسیح عدل پرور که چندیست آثار مستقل خودش را پخش می‌کند، تک آهنگ “کلبه” از “آلبوم سنگ، کاغذ، قیچی” را به انتشار رسانده است.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=24406

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.