تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
10

ساز کوک موسیقیدانان مازندرانی در چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان

  • کد خبر : 4243
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
ساز کوک موسیقیدانان مازندرانی در چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان
معاون هنری سینمایی فرهنگ و ارشاد مازندران از رشد ۶۰ درصدی تعداد برگزیدگان مازندرانی جشنواره ملی موسیقی جوان در مقایسه با پارسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شنو علوی معاون هنری سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد مازندران با اشاره به برگزاری اختتامیه چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان در تالار وحدت، گفت: پس از داوری آثار، ۲۰۰ نماینده از مازندران به بخش جوایز راه پیدا کردند و ۵۶ نفر از آن‌ها موفق به کسب مقام اول تا سوم در بخش‌های مختلف این جشنواره شدند که این تعداد در مقایسه با پارسال ۶۰ درصد رشد داشت.

او ادامه داد: جشنواره ملی موسیقی جوان در سه بخش موسیقی نواحی، دستگاهی و کلاسیک برگزار شد که ۵۲ هنرمند مازندرانی در بخش موسیقی نواحی، ۴ نفر در بخش موسیقی دستگاهی و یک نفر در موسیقی کلاسیک موفق به کسب مقام اول تا سوم شدند.

علوی افزود: داوری این آثار برای نخسین بار به میزبانی اداره کل فرهنگ وارشاد مازندران برگزار شد و مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان در حالی به صورت آنلاین از تالار وحدت تهران پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران با بیان اینکه ۵۲ نفر از برگزیدگان از میان آقایان و ۴ نفرآن‌ها بانوان هنرمند مازندرانی بودند، گفت: شهرستان‌های ساری، آمل، قائمشهر، جویبار، بابلسر، فریدونکنار، نور و نکا بیشترین تعداد  برگزیده را در این جشنواره داشتند.

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=4243

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.