به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، گروه کرهای bts دوباره رکوردشکنی کرد.
تیزر آلبوم butter که قرار است در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ساعت چهر عصر بهوقتتهران به بازار عرضه شود ساعت ۹ شب گذشته در یوتیوب بارگذاری شد.
این تیزر در کمتر از ۴ ساعت به رکورد ۱۱ میلیون بازدید رسید که موجب شد تا این اموی تیزر رکورد بیشترین بازدید در سریعترین زمان را در تاریخ یوتیوب بشکند.
نسخه بیکلام این آلبوم در امریکا پیشفروش شده و تاج جکسون در حمایت از این گروه کرهای توییت کرده که این موضوع با استقبال عجیب کی پاپر ها روبهرو شد؛ کی پاپی ها برای بالا رفتن بازدید از این تیزر کمپین به راه انداختند.
این تیزر تا این لحظه و پس از گذشت ۱۶ ساعت به ۲۳ میلیون بازدید در یوتیوب و ۳٫۲ میلیون لایک رسید.
پیشبینی میشود این تیزر ۴۰ میلیون بازدید و بیشتر از ۴میلیون لایک دریافت کند.
گروه bts یک گروه پسرانه هفتنفره میباشند که زیر نظر کمپانی بیگ هیت (bighit entertainment) فعالیت میکنند.
BTS در ۱۳ ژوئن ۲۰۱۳ با سینگل “no more dream” از آلبوم “۲cool 4skool ” شروع به کارکردند و جوایز زیادی را تحت عنوان ” بهترین گروه تازهکار سال ” از آن خود کردند.
آنها به دلیل اینکه در آهنگهای خود مشکلات جامعه و فشار هایی که روی نوجوانان و جوانان هست و احساسات و تجربیات شخصیِ خودشان را بدون ترسی بیان میکنند محبوبیت بسیاری کسب کردند و همیشه طرفداران خود را برای دنبال کردن اهداف و آرزوهایشان تشویق میکنند و با شعار ” love yourself ” طرفداران خود را دعوت به دوست داشتن خود میکنند.
آهنگ “دینامیت” این گروه موسیقی پاپ کرهای پس از عبور از مرز ۱۰۰ میلیون بازدید در ۲۴ ساعت رکورد بیشترین بازدید در یک موزیک ویدئو را از آن خود کرد.
بزرگترین گروه K-pop در جهان پس از انتشار موزیک ویدیوی جدید خود به نام «Dynamite» در یوتیوب در روز اول شاهد بیش از ۱۰۱٫۱ میلیون بازدید بود. این واقعیت باورنکردنی بدین معناست که موزیک ویدیو جدید BTS اکنون رکورد بالاترین بازدید که مربوط به گروه «Blackpink» برای آهنگ «How You Like That» بود را از میان برداشته است.
انتهای پیام/