تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
16

مروری بر تازه‌های شنیداری

  • کد خبر : 13958
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
مروری بر تازه‌های شنیداری

به گزارش سرویس انتشار خبرگزاری شنو، نُوان، سعید شهروز، سعید شریعت، مصطفی عابدینی، طاهر و حسام ناصری قطعات جدیدی را منتشر کردند که شنو تقدیم حضورتان می‌کند. نُوان _ دوسم داری نوان جدیدترین آهنگ خود را به نام «دوسم داری» منتشر کرد. ترانه این اثر با فرزاد ماهان و نُوان بوده است ، ملودي از: […]

به گزارش سرویس انتشار خبرگزاری شنو، نُوان، سعید شهروز، سعید شریعت، مصطفی عابدینی، طاهر و حسام ناصری قطعات جدیدی را منتشر کردند که شنو تقدیم حضورتان می‌کند.

نُوان _ دوسم داری

نوان جدیدترین آهنگ خود را به نام «دوسم داری» منتشر کرد. ترانه این اثر با فرزاد ماهان و نُوان بوده است ، ملودي از: فرزاد ماهان و نُوان، تنظيم شده توسط: فرزاد ماهان، میکس و مسترینگ با: محمد فلاحی بوده است و مدیریت رسانه این کار را مسعود رضایی و مجید مکس بر عهده دارند.

 

سعید شهروز _ تحمل

«تحمل» با صدای سعید شهروز شنیدنی شد. ترانه این اثر به عهده بابک صحرایی، تنظیم: شهداد شهروز، میکس و مستر: رضا پور رضوی می‌باشد.

 

 

سعید شریعت _ رویای من

«رویای من» از سعید شریعت منتشر شد. ترانه از حامد حسینی، و تنظیم آن : بهتاش زرین و حامد حسینی، میکس و مسترینگ: محمد فلاحی است .

 

مصطفی عابدینی _ عشق و جدایی

قطعه «عشق و جدایی» با صدای مصطفی عابدینی منتشر شد. ترانه این اثر از حسین غیاثی، میکس و مسترینگ از ایمان احمد زاده و ملودی آن نیز از حسام ناصری می‌باشد.

 

طاهر _ کنارم باش

«کنارم باش» با صدای طاهر شنیدنی شد. موسیقی کنارم باش از وحید پویان و تنظیم آن با سعید زمانی بوده است. ترانه سرا ساره تاجیک و کارگردانی این آهنگ را فیروز ویسانلو انجام داده است.

 

حسام ناصری _ تا فردا

حسام ناصری قطعه بی‌کلام «تا فردا» را منتشر کرد. گروه نوازندگان این اثر امین عطایی، نگار فرجی، طناز اسدالهی و هانیه کازرونی بوده‌اند.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=13958

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.