تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
14

سوئیفت پردرآمدترین خواننده سال آمریکا

  • کد خبر : 17493
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۸
سوئیفت پردرآمدترین خواننده سال آمریکا
بیلبورد، مجله معروف در زمینه صنعت موسیقی آمریکا گزارش داد که تیلور سوئیفت خواننده سرشناس ۳۱ ساله با ۲۴ میلیون دلار درآمد در سال ۲۰۲۰ رتبه اول را در لیست پردرآمدترین خواننده آمریکا کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری شنو، بیلبورد، مجله معروف در زمینه صنعت موسیقی آمریکا گزارش داد که تیلور سوئیفت خواننده سرشناس ۳۱ ساله با ۲۴ میلیون دلار درآمد در سال ۲۰۲۰ رتبه اول را در لیست پردرآمدترین خواننده آمریکا کسب کرد.

به خاطر شرایط شیوع کووید ۱۹ در اروپا، این درآمدها بیشتر از فروش آلبوم و…بوده است و کنسرت تاثیر چندانی روی این مبلغ نداشته است.

تیلور آلیسون سوئیفت

تیلور آلیسون سوئیفت خواننده-ترانه‌سرای آمریکایی است. سبک ترانه‌سراییِ روایی او که بیشتر از زندگی شخصی و تجربیاتش الهام می‌گیرد، پوشش گسترده‌ای از رسانه‌ها دریافت کرده و مورد تحسین قرار گرفته‌است.

سوئیفت در وست ردینگ، پنسیلوانیا متولد شد و در سال ۲۰۰۴ برای پیشرفت حرفه‌ای در موسیقی کانتری به نشویل، تنسی نقل مکان کرد. او در سال ۲۰۰۶ با اولین آلبوم استودیویی‌اش که همنام خودش بود و شامل تک‌آهنگ‌های «اشک‌ها بر روی گیتارم» و «ترانه ما» بود، وارد صحنهٔ موسیقی کانتری شد.

سوئیفت با دومین آلبوم استودیویی‌اش، بی‌باک (۲۰۰۸)، که یک اثر کانتری پاپ با سبک‌های متقاطع است، به یکی از برجسته‌ترین هنرمندان جریان اصلی موسیقی بدل شد. با موفقیت هم‌زمان تک‌آهنگ‌ها «داستان عشق» و «تو مال منی» که به پنج رتبهٔ اول جدول فروش رسیدند، بی‌باک گواهی‌نامه الماس را از انجمن صنعت ضبط موسیقی ایالات متحده آمریکا دریافت کرد. سومین آلبوم استودیویی سوئیفت، حالا صحبت کن (۲۰۱۰)، ترکیبی از کانتری پاپ با عناصر راک است که شامل تک‌آهنگ‌ها «مال من» و «بازگشت به دسامبر» بود که بین ده رتبهٔ اول جدول فروش قرار داشتند.

مادربزرگ تیلور یک خواننده‌ی حرفه‌ای اپرا بود. همین باعث شد که تیلور سوئیفت از کودکی موسیقی علاقه‌مند شود و بخواهد جا پای جای مادبزرگش بگذارد. وقتی تیلور  فقط ده سال داشت در بسیاری از رویدادهای محلی آواز می‌خواند و از ۱۲ سالگی شروع به نوشتن آهنگ‌های خودش کرد؛ با گیتار آهنگ را می‌نواخت و سپس آن را می‌خواند. تیلور سوئیفت در سن ۱۶ سالگی به عنوان خواننده موسیقی کشور مشهور شد. در سال‌های ۱۶ سالگی به عنوان یک خواننده موسیقی کشور مشهور شد.

سوئیفت تا کنون ۱۰ جایزه گرمی، ۱۱ جایزه موسیقی آمریکا، ۷ جایزه انجمن موسیقی کانتری و ۶ جایزه آکادمی موسیقی کانتری را از آن خود کرده است.

انتهایی پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=17493

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.