به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، سومین نگاشت از مجموعه نوشتههای بررسی موسیقی متن فیلمهای جشنواره فجر تعلق دارد به فیلم یادگار جنوب.
یادگار جنوب به کارگردانی حسن دوماری و پدرام پورامیری و آهنگسازی بامداد افشار یک روایت عاشقانه است که به عقیدهی برخی از منتقدین نتوانسته آنچه از یک روایت عشقی انتظار میرود را برآورده کند، اما در این میان موسیقی اثر توانسته فیلم را یک پله ارتقا ببخشد که البته با این وجود هم موفق نشده تا فیلم را از کسل کنندگی نجات دهد.
شنیدن نوای نی انبان در سکانس بیمارستان، موسیقی محزون آوارگی نقش اصلی، چینش التهاب و ترس و امید در لحظات مختلف از نقاط امیدوار کنندهی موسیقی متن است که حال مخاطب را در خلال فیلمی ملال آور کمی بهتر میکند.
با تمام این نکات به نظر نمیرسد این فیلم بتواند نصیبی از سیمرغ ببرد.
انتهای پیام/