تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
4

اولین کنسرت رسمی حامیم برگزار شد

  • کد خبر : 25407
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
اولین کنسرت رسمی حامیم برگزار شد
۲۱ اردیبشهت، حامیم برای اولین بار به روی صحنه اسپیناس پالاس رفت و برای هواداران خود شبی بیاد ماندنی را رقم زد.

به گزارش خبرگزاری شنو؛ ۲۱ اردیبشهت، حامیم برای اولین بار به روی صحنه اسپیناس پالاس رفت و برای هواداران خود شبی بیاد ماندنی را رقم زد.
حاضرین در هنگام ورود به سالن، یک شاخه گل رز سفید و عکس همراه با امضا هدیه گرفتند. حامیم با اجرای قطعه ی ” آی ستاره ” کنسرت را شروع کرد.
در ادامه قطعات ” قلب منی، از قصد، سیاه سفید، یکیو دارم و نیمه گمشده ” اجرا شد. حامیم دررابطه با نام خود گفت ” اسم واقعی من حامی هست، اما بخاطر خدایی که در همه حال حامی و پشتیبان من بود، اسم هنری خودم رو گزاشتم حامیم “
در ادامه، از علیرضا ریاضی که میهمان این کنسرت بود درخواست کرد به روی استیج بیاید و با نوازندگی او، قطعه ی ” عشق قدیمی ” را اجرا کند. نکته جالب توجه این بود که تمامی حاضرین در سالن با اهنگ ها همخوانی میکردند و بعد از اجرای هر قطعه، بی وقفه اورا تشویق میکردند
. حامیم از این حجم از محبت شگفت زده شد و قدردانی کرد. نوازندگانی که اورا در این کنسرت همراهی کردند: نیما رمضان، امیررضا صدوقی، نوید زمردی، آرش سعیدی، مجید رضاپور و گروه همخوانان. پدر و مادرش ، امین نوان و کسری زاهدی از دیگر میهمانان او بودند. در آخر حامیم از سعید سال افزون، مدیریت شرکت فرهنگی هنری آراد تشکر کرد و اورا دوست و برادر خود خطاب کرد.

انتهای پیام/

5/5 - (1 امتیاز)
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=25407

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.