تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
6
تهیه کننده «خانه امن» در گفتگو با «شنو»:

به رضا یزدانی پول متعارفی داده‌ایم/ هنوز به جریان مافیای تیتراژ برنخورده‌ام!

  • کد خبر : 7692
  • ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
به رضا یزدانی پول متعارفی داده‌ایم/ هنوز به جریان مافیای تیتراژ برنخورده‌ام!
صفری، تهیه کننده «خانه امن» گفت: قراردادی که با رضا یزدانی برای تیتراژ منعقد شده در حد و اندازه قیمت متعادل برای تولید یک «قطعه موسیقی» توسط یک خواننده مطرح است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، تیتراژهای سریال‌های تلویزیونی در این شب‌ها از اسامی متنوعی اعم از خواننده‌های پاپ، سنتی و راک برخوردار است. رسیدن به این تیتراژها و خواندن برای سریال‌ها جدای از روابطی که همیشه وجود داشته، تبلیغاتی برای صدای خواننده هم محسوب می‌شود که البته این امر بیشتر متوجه خوانندگان کم نام و نشان‌تر خواهد بود و شاید به همین دلیل، رقم مالی همکاری برخی با این پروژه‌ها، ممکن است به چند ده میلیون نیز برسد. یعنی چون اسم و رسمی دارند پول خوب و شاید غیرمعقول‌تری نیز بگیرند.

«خانه امن» از سریال‌هایی است که در کنداکتور تلویزیون مورد استقبال مخاطبان نیز قرار گرفته است. رضا یزدانی خواننده تیتراژ سریال است که این اتفاق در راستای ادامه همکاری چند ساله‌اش با گروه تولید سریال «خانه امن» رخ داده است.

ابوالفضل صفری، تهیه‌کننده «خانه امن» درباره این همکاری و حواشی همیشگی این تیتراژها به خبرنگار شنو گفت: شیوه کاری هر تهیه‌کننده‌ای ممکن است متفاوت باشد اما من همیشه سراغ خواننده‌هایی رفته‌ام که اسم و رسم داشته باشند و مثالش نیز همکاری با رضا یزدانی در «خانه امن» است.

وی درباره ماجرای روابطی که ممکن است پای برخی خوانندگان غیرحرفه‌ای را به حوزه تیتراژها بکشاند نیز گفت: من هم سالهاست که از گوشه و کنار این موضوع را می‌شنوم که برخی روابط نادرست و غیرمتعارف برای تیتراژخوانی وجود دارد اما چون طرز کار من شفاف است به جریان مافیای تیتراژخوانی و رد و بدل شدن پول‌های مشکوک برنخورده‌ام.

 

صفری درباره همکاری خود با رضا یزدانی گفت: قراردادی که با رضا یزدانی بسته شده در حد و اندازه قیمت متعادل برای تولید یک «قطعه موسیقی» توسط یک خواننده مطرح است هرچند که صداوسیما نیز نرخ مشخصی برای تیتراژ و بکارگیری خواننده مشخص کرده است اما همانطور که گفته شد، هر خواننده با توجه به معیارهای مختلف هزینه مشخصی برای تیتراژخوانی طلب می‌کند.

وی با این حال تأکید کرد: نمی‌توانم دقیقا بگویم چه رقمی به رضا یزدانی داده‌ایم، چرا که تفاوت میان دستمزد خواننده‌ها بسیار است؛ مسلما خواننده‌هایی چون محسن چاوشی و رضا یزدانی مبلغ بیشتری می‌گیرند اما مطمئن باشید، معیار حرفه‌ای در تیتراژ «خانه امن» رعایت شده است و پول غیرمتعارفی به رضا یزدانی نداده‌ایم.

تهیه‌کننده «خانه امن» در عین حال اذعان داشت: سفارش تیتراژ و همکاری با خواننده کاربلد، جدای از داشتن روابط با هنرمندان به توانایی تهیه‌کننده نیز برمی‌گردد که بتواند با هنرمندان مطرح ارتباط بگیرد و با قیمت متعادل، اثر خوبی را برای تیتراژ سفارش دهد.

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=7692

برچسب ها

همچنین بخوانید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.