تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
4

حمله تند محمد معتمدی به خبرنگار

  • کد خبر : 25468
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
حمله تند محمد معتمدی به خبرنگار
حمله تند محمد معتمدی به خبرنگاری که خبر ممنع‌الکار شدن چند خواننده پاپ را منتشر کرد: او خبرنگار نیست و کارچاق‌کن فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری شنو؛ حمله تند محمد معتمدی به خبرنگاری که خبر ممنع‌الکار شدن چند خواننده پاپ را منتشر کرد: او خبرنگار نیست و کارچاق‌کن فضای مجازی است.

استوری محمد معتمدی:خبر ممنوع الکترونیک شدن تعدادی از هنرمندان موسیقی ایران در فضای مجازی منتشر شده جذب و شایعه است. اینگونه شایعه سازی ها موجب بدتر شدن اوضاع نابسامان موسیقی کشور می شود .این اخبار زرد در فضای موسیقی از سوی شخصی منتشر می شود که خود را خبرنگار معرفی کرده ولی در هیچ کدام از خبرگزاری های رسمی کشور هیچ سمتی ندارد و فقط یک اینفلوئنسر و کار چاق کن فضای مجازی است.

کارش این است که هرکس بخواهد در فضای مجازی یک موج خبر زرد ایجاد کند این کار را از او میخواهد. درست مثل قدیم که کسانی بودند که چک نقد می‌کردند !

البته او بیشتر نیروی ثابت شخصی است که ما قبلا از او به عنوان سلطان کنسرت یاد میکردیم.

ضمنا بخش عمده ای از اخبار موسیقی شبکه من و تو و صحنه اینستاگرام من ‌تو با استناد به همین آدم زرد منتشر می شود

 خواننده ای که رکورد دار بودجه گرفتن از سازمان های ارزشی و انتشار آثار سفارشی ست و خیلی خوب راه «سلطان پرونده سازی و ملیجک اربابانش را شدن» را بلد است، در حالی که به همراه پسرش اقامت هلند را گرفته و «درینک» در دست، در حال پیگیری و التماس به همسرش است که پرونده طلاق بخاطر خیانت این خواننده به خودش را رسانه ای نکند، استوری مهمی را درباره من منتشر کرده است.
برای تایید خبر ممنوع الفعالیت شدن خواننده ها، سری به کانال های تلگرامی آنها بزنید که تایید نموده اند دچار ممنوعیت هستند و فردا در جلسه شورای رسیدگی در وزارت ارشاد، درباره آنها تصمیم گیری خواهد شد و به احتمال خیلی زیاد، تعدادی از آنها مشکل شأن حل خواهد شد. این دوست معلوم الحال، امیدوارم هر چه زودتر به راه راست هدایت شوند و در چپاول بودجه های دولتی و خوش رقصی به سازمان های اطلاعاتی، زودتر اقامت شأن لغو و به کشور مسترد گردند. جام جهانی نزدیک است و به هر حال هر چه زودتر سرودهای میلیاردی باید تولید و منتشر شوند. 

انتهای پیام/

 

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=25468

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.