تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
3

«رازدار» بین المللی شد

  • کد خبر : 8598
  • ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
«رازدار» بین المللی شد
قطعه «رازدار» به آهنگسازی احمد میرمعصومی در نخستین روز از سال جدید میلادی با اعلام نتایج مسابقه بزرگ جهانی «گلوبال موزیک اواردز»، مدال نقره این رویداد را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری شنو، احمد میرمعصومی آهنگساز و نوازنده موسیقی کشورمان همراه با تعدادی دیگر از هنرمندان و نوازندگان شناخته شده کشورمان موفق به دریافت یکی از مدال های نقره مسابقه جهانی «گلوبال موزیک اواردز» با اثر «رازدار» شد.

وی با ابراز خرسندی از دریافت این جایزه توسط او و تعدادی دیگر از هنرمندان کشورمان گفت: از همه مدیران درخواست حمایت از تولیدات متعالی جهت حضور هرچه بیشتر در عرصه های بین المللی را داریم و اینکه بستر عرضه محصولات فرهنگی و هنری در ارائه به داخل کشور و خارج از کشور، تقویت و سامانه های راهبردی جهت حمایت از هنرمندان، از طرف بخش دولتی و فرهنگی کشور فراهم شود.

این آهنگساز بیان کرد: بسیار خوشحالم که توانستم در اولین روز تقویم جهانی مقامی برای هنر و موسیقی کشورم کسب کنم. من هر آنچه که در توان داشته باشم را برای معرفی توانمندی و دارایی فرهنگی هنری و به ویژه موسیقایی سرزمینم انجام می دهم.

قطعه «رازدار» به آهنگسازی احمد میرمعصومی و حضور هنرمندانی چون، بابک ریاحی پور، علیرضا دریایی، فیروز ویسانلو و فایضه کامیاب صرفا جهت شرکت در این رقابت بزرگ بین المللی تولید شده است.

«جایزه جهانی موسیقی» یا «گلوبل میوزیک اواردز» به عنوان نهادی معتبر و بین‌المللی برای معرفی موزیسین‌های مستقل از سال ۲۰۱۱ پایه‌گذاری شد و هر ساله به چند هنرمند موسیقی نشان طلا اعطا می‌کند. عبدالحسین مختاباد اولین هنرمند موسیقی ایرانی است که توانسته در این رقابت‌ها، جایزه طلایی دریافت کند.

احمد میرمعصومی آهنگساز و پژوهشگر موسیقی و یکی از اعضای هیات کارشناسی سازمان صدا و سیما در حوزه تولیدات استانی است. وی در سال ۲۰۲۰ نیز موفق به کسب مدال نقره بهترین آهنگسازی و بهترین آلبوم، برای خلق آلبوم «نوازش لحظه ها» شده بود.

به گزارش خبرنگار مهر فرهاد هراتی آهنگساز و رهبر گروه کُر «نامیرا»، گروه «سیریا»، حسام ناصری و تعدادی دیگر از جمله هنرمندان و گروه هایی هستند که در مسابقه سال ۲۰۲۱ «گلوبال» موفق به دریافت مدال نقره و برنز شده اند.

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=8598

برچسب ها

همچنین بخوانید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.