تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
5

رسالت ما شادی آفریدن برای مردم ایران است

  • کد خبر : 25302
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
رسالت ما شادی آفریدن برای مردم ایران است
خواننده موسیقی سنتی در جریان کنسرت یزد ضمن قدردانی از هوادارانش اعلام کرد: آنهایی که برای بر هم زدن کنسرت‌ها جوسازی می‌کنند، آگاه باشند رسالت ما شادی آفریدن برای مردم سرزمینمان است.

به گزارش خبرگزاری شنو؛ خواننده موسیقی سنتی در جریان کنسرت یزد ضمن قدردانی از هوادارانش اعلام کرد: آنهایی که برای بر هم زدن کنسرت‌ها جوسازی می‌کنند، آگاه باشند رسالت ما شادی آفریدن برای مردم سرزمینمان است.

پرواز همای خواننده موسیقی سنتی به همراه گروه «مستان نو» هشتم و نهم اردیبهشت در یزد به روی صحنه رفت.

همای پس از اجرای کنسرت یزد در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: «بنازم مِهر روزگار رو و دست بوس یکایک مردم یزد هستم برای سه سانس کنسرت خاطره‌انگیز، زیباترین حال روزگار اونجاست که خیلی‌ها در سرتا سر دنیا قضاوتت کنند و زیر پای آدم رو خالی کنن اما هوادارانت اینجوری پشتت باشن، امیدوارم حال خوب این روزهای من رو همه اونایی تجربه کنن که قضاوتم کردند و از هر حربه‌ای برای تخریب من و گروهم استفاده کردند تا تصویری خلاف آنچه هستم در جامعه بسازند.

من غلام مردم ایرانم و هر تصمیم در هر لحظه‌ای گرفتم به صلاح موسیقی و هنر بوده و خودم آگاهم از راهی که سال‌هاست برگزیدم، ما عادی‌سازی نمی‌کنیم بلکه عادی‌ترین کار ممکن که رسالت ما و شغل ما هست رو انجام می‌دیم، آنهایی که جوسازی می‌کنند برای بر هم زدن کنسرت‌ها آگاه باشند رسالت ما شادی آفریدن برای مردم سرزمین ماست …دوست دار مردم (پرواز همای)»

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=25302

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.