تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
2

رکورد زنی «محسن یگانه» در سالروز تولد ۳۸ سالگی اش

  • کد خبر : 25415
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
رکورد زنی «محسن یگانه» در سالروز تولد ۳۸ سالگی اش
امروز ۳۸ امین سالگرد تولد محسن یگانه است. خواننده ای خوش فکر و با استعداد که سالهای زیادی ست که توانسته در اوج بماند و شاید تنها بازمانده از نسل خودش است که هنوز در گروه A+ مارکت قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری شنو؛ امروز ۳۸ امین سالگرد تولد محسن یگانه است. خواننده ای خوش فکر و با استعداد که سالهای زیادی ست که توانسته در اوج بماند و شاید تنها بازمانده از نسل خودش است که هنوز در گروه A+   مارکت قرار دارد.

تقارن تولد او و سالگرد درگذشت بهنام صفوی هم از آن تلاقی های عجیب و فرازمینی می تواند باشد. او هنوز درگیر ماجرای تمام نشدنی خانه نیاوران و کلاهبرداری بزرگی ست که از او شد و حتی کار به افسردگی هم رسیده.

فکرش را بکن بیست سال کار کنی و پس انداز، و آخر سر یک کلاهبردار حرفه ای، همه دار و ندارت را ببرد. او به زودی با تلاش تهیه کننده اش ۱۲ سانس در اسپیناس کنسرت برگزار خواهد کرد، برای فرار از افسردگی و یک خیز بزرگ برای شکستن رکورد تعداد سانس های متوالی در تهران توسط یک خواننده پاپ که رکورد قبلی هم دست خود محسن یگانه است. او همزمان با تولد ۳۸ سالگی اش، رکورد بازدید «بهت قول میدم» در یوتیوب را با ۱۷۷ میلیون بار بازدید، شکست و همچنان یکه تاز است. یکه تازی بد اخلاق که البته این روزها پخته تر شده و ظاهراً خبرهایی در راه است…

 

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=25415

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.