تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
14

پول‌ بلیت کنسرت برگزار نشده «کیتارو» چه شد؟

  • کد خبر : 868
  • ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
پول‌ بلیت کنسرت برگزار نشده «کیتارو» چه شد؟
با گذشت بیش از دو سال از لغو کنسرت «کیتارو» در ایران، هنوز پول این کنسرت بازپرداخت نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «شنو»، اردیبهشت ماه سال ۹۷ بود که قرار شد «کیتارو» آهنگساز و نوازنده مطرح ژاپنی در تالار وزارت کشور کنسرت برگزار کند؛ اما ناگهان برگزار کنندگان این کنسرت خبر از تعویق و سپس لغو این کنسرت داده و اعلام کردند که پول پرداخت شده توسط مخاطبان این کنسرت در اسرع وقت به حساب آن باز گرداننده خواهد شد.

سایت فروش بلیت کنسرت «کیتارو» پس از خبر لغو، اطلاعیه زیر را منتشر کردند: «ضمن تاسف از لغو این رویداد، اطمینان کامل را به مخاطبان فرهیخته خود می‌دهد که در سریع‌ترین زمان ممکن بهای پرداختی بلیت خریداران را به حساب آن‌ها بازمی‌گرداند. لازم به ذکر است که (این مجموعه) نقشی در جابه‌جایی‌ زمانی این برنامه و لغو آن نداشته است. لطفا توجه کنید برای بازگشت هزینه نیازی به ارسال ایمیل یا تماس تلفنی نیست و این روند به صورت خودکار انجام خواهد شد. با توجه به تعداد بالای خریداران از شکیبایی شما در انجام این کار سپاسگزاریم.»

حال با گذشت بیش از دو سال از لغو کنسرت «کیتارو» شنیده‌ها حاکی از آن است که هنوز پول‌های پرداخت شده به این آهنگساز، بازپرداخت نشده است.

به تازگی علی چراغعلی تهیه کننده کنسرت «کیتارو» در ایران اعلام کرده است که مدیر برنامه‌های این نوازنده مطرح ژاپنی به دلیل بدهی ۶ میلیارد تومانی به برگزار کنندگان کنسرت ایران، مورد پیگرد قانونی قرار گرفته است.

او همچنین گفته است که در دو سال گذشته پیگیر برگزاری مجدد کنسرت کیتارو در ایران و یا بازگرداندن وجه واریزی از حساب «ایچی نایتو» (مدیر برنامه‌های کیتارو) بوده که وی با بهانه‌های مختلف مثل بیماری و مشکلات خانوادگی و … پاسخگو نبوده است. به همین منظور وکلای ما در آمریکا پیگیر هستند تا خسارت وارده را جبران کنند.

بنابراین گزارش، بیش از ۹ هزار نفر برای حضور در کنسرت «کیتارو» در سال ۹۷، بابت خرید هر بلیت حدود ۴۰۰ هزار تومان پرداخت کرده‌اند، حال سوال اینجاست که چه میزان از این پول به خریداران بلیت کنسرت «کیتارو» بازگردانده شده است؟

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=868

برچسب ها

همچنین بخوانید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.