تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

آهنگساز جوان برای شهدای کرمان می‌خواند

  • کد خبر : 29176
  • ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹
آهنگساز جوان برای شهدای کرمان می‌خواند
علی خدایی آهنگساز و خواننده جوان در پی شهادت ۱۰‌ها نفر از هموطنان در حادثه اخیر کرمان، از ساخت اثری در این باره خبر داد.
به گزارش خبرگزاری شنو،  علی خدایی در گفت وگویی با خبرنگار فرهنگی اظهار داشت: به عنوان یک آهنگساز و خواننده تنها کاری که می‌توانم انجام دهم تا دین خودم را نسبت به شهدای این حادثه ادا کنم ساخت اثری است که بتواند حق مطلب را ادا کند لذا در حال تنظیم اثر هستم و به زودی پس از اخذ مجوزهای لازم آن را منتشر می‌کنم.
این آهنگساز جوان که تاکنون قطعات شده مساله و بی‌خبرم را در عرصه موسیقی کشور ارائه کرده گفت: در این آهنگ که کار ترانه‌سرایی آن را نیز خودم انجام می‌دهم تلاش می‌کنم با بکارگیری ترانه‌ای درخور و لایق اثری ماندگار در عرصه موسیقی کشور به یادگار بگذارم.
وی گفت: سردار سلیمانی برای تمام اقشار مردم بویژه هنرمندان اسطوره‌ای به یادماندنی است که بعید می‌دانم کسی هم در این کشور و حتی در اقصی نقاط جهان این سردار بزرگ را شناخته باشد و جز از بزرگواری او بگوید.
خدایی افزود: من هم تلاش می‌کنم بزرگی و عظمت این سردار شهید را در اثری که می‌سازم ادا کنم. باشد که روح شهید سلیمانی از من راضی باشد. کوچکتر از آنم که بتوانم اثری به معنای واقعی درخور سردار سلیمانی بسازم اما شبانه روزی به کار تنظیم آهنگ و نوشتن ترانه کار هستم تا با تک تک واژه‌ها پاسخی برای خون‌های به زمین ریخته بدهم. خون‌هایی که برای گرامیداشت سردار شهیدی آمده بودند و خود نیز به خیل شهدا پیوستند.
وی اظهار داشت: نوشتن و ساخت اثر درباره سردار سلیمانی کار آسانی نیست آن هم در چنین برهه‌ای که وجود چنین سردارانی ضامن تامین امنیت و آرامش در کشور ما بودند و هستند. سردار سلیمانی برای هنرمندان همواره شخصیتی بزرگ است که نه تنها در اذهان که برای همیشه در قلب‌های مردمان سرار جهان به یادگار خواهد ماند.
خدایی گفت: امیدوارم بتوانم در چارچوب این اثر آن را به آلبومی تبدیل و تقدیم سردار شهید قاسم سلیمانی و دیگر شهدای کشورم کنم.
ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=29176

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.