تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
0

اتفاق جالب لیگ سرود ایران در اختتامیه فصل سوم

  • کد خبر : 31473
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
اتفاق جالب لیگ سرود ایران در اختتامیه فصل سوم
لیگ سرود ایران در اختتامیه فصل سوم خود اتفاقی جالب را رقم میزند، از امسال جشن اختتامیه لیگ کشوری سرود در استان گروه سرود قهرمان برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری شنو،  از روابط عمومی شهر سرود مرکز ماوا، پس از پایان فصل سوم مسابقات لیگ سرود ایران این مرکز در نظر دارد در راستای تمرکز زدایی و انگیزه بخشی هر چه بیشتر در بین گروه های سرود فعال سراسر کشور مراسم اختتامیه هر سال را در استان یا شهرستان گروه قهرمان برگزار کند، از همین رو مراسم اختتامیه سومین فصل لیگ سراسری سرود را در مهد سرود انقلاب یعنی شهرستان آباده برگزار خواهد کرد.
گروه برتر این فصل نیز گروه سرود کریم اهل بیت (ع) از شهرستان آباده به سرپرستی محمد مهدی یزدانبخش است که پس از طی ۶ مرحله حائز بیشترین امتیاز در این فصل شده است و همچنین گروه رایة الهدی از استان قم و گروه صاحب الزمانی ها از استان البرز به ترتیب مقام های دوم و سوم را بدست آورده اند.
مسابقات لیگ سراسری سرود ایران که از زیر مجموعه های شهر سرود مرکز ماوا است از شهریور ماه ۱۴۰۲با رویکرد احیای اجرای زنده پاتوقی گروه های سرود در سراسر کشور با موضوع اربعین حسینی (ع) آغاز و آخرین مرحله آن در دهه مبارک فجر برگزار شد.
اختتامیه این فصل اردیبهشت سال آینده و همزمان با دهه کرامت در آباده برگزار خواهد شد.
ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=31473

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.