تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
5

استقبال از کنسرت های حامیم

  • کد خبر : 27650
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳
استقبال از کنسرت های حامیم
«حامیم» در دور جدید کنسرت‌های خود، توانست به‌مانند ماه‌های قبل، مخاطبان بسیاری را به سالن کشانده و آنها را راضی از سالن خارج کند.

به گزارش خبرگزاری شنو ؛  حامیم در تور جدید کنسرت‌های خود، در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به اجرای برنامه پرداخت؛ اجرایی که تمام بلیت‌های ۴ سانس آن، به‌مانند قبل خیلی زود به فروش رفت تا نشان دهد این خواننده جوان، همچنان جزو معدود خوانندگانی است که تمام بلیت‌های او این‌چنین به فروش می‌رود.

یکی از دلایلی که سبب می‌شود تا مخاطبان، همواره از کنسرت‌های حامیم، استقبال کنند، تغییر هوشمندانه مهندسی اجراست. به این ترتیب، مخاطبی که در طول یک ماه، ۲ بار به کنسرت این خواننده برود، متوجه تفاوت در ترتیب اجراها و حتی انتخاب آهنگ‌ها می‌شود؛ این مهم اکنون به یکی از پاشنه آشیل‌های بسیاری از خوانندگان پاپ ما تبدیل شده است و آن هواداری که حتی در طول سال، ۲ بار به کنسرت آن خواننده برود، می‌بیند که هیچ تفاوت ولو حداقلی میان آن ۲ اجرایی که بافاصله دیده، وجود ندارد. این اتفاق در کنسرت‌های حامیم دیده نمی‌شود و این، برگ برنده‌ای است که این خواننده جوان، از آن برخوردار است.

مورد مهم دیگر به ارتباط نزدیک و صمیمی برمی‌گردد که این خواننده حین اجرا با مخاطبان خود برقرار می‌کند. حامیم مدام با مخاطبان خود صحبت می‌کند؛ شوخی‌های جالبی دارد که مخاطبانش را به شعف می‌آورد و سبب می‌شود تا ریتم اجرا نیفتد. این موارد کمک بسیاری می‌کند تا این اجرا، به خاطره‌ای خوب برای مخاطبانش تبدیل شود و آنها تبلیغات خوبی از این مدل اجراها در شبکه‌های اجتماعی بازتاب دهند.

یکی از صحبت‌هایی که حامیم در کنسرت اخیر خود به آن اشاره کرد این بود که گفت: من امشب که در این نقطه ایستادم، مدیون خداوند هستم و هر چه دارم از خدا دارم پس به افتخار خدا دست بزنید که هوای تمام بنده‌هایش را دارد. این صحبت‌های انگیزشی حامیم با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد.

در همین اجرا، بسیاری از ترانه‌های حامیم با درخواست دوباره… دوباره مخاطبان مواجه شد و این مهم نشان می‌دهد که بسیاری از ترانه‌های این خواننده، با اقبال خوب مخاطبان همراه شده است چرا که در بسیاری از اجراها، یک تا دو قطعه خوانندگان مورد تقاضای دوباره‌خوانی قرار می‌گیرد اما این اتفاق برای حامیم، از دو ترانه متجاوز بود.

حامیم که از نخستین اجرای خود با استقبال مخاطبان مواجه بوده، با این مدل فعالیت، همچنان روی دور استقبال قرار گرفته و کنسرت‌هایش با حداکثر گنجایش برگزار می‌شود.

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=27650

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.