تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
2

افزایش پنج برابری تولید در واحد ساخت ادوات موسیقی

  • کد خبر : 27431
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
افزایش پنج برابری تولید در واحد ساخت ادوات موسیقی
مدیر واحد تولیدی ادوات موسیقی در سنندج گفت: این واحد شرایط و زیرساخت های لازم برای افزایش پنج برابری تولید را دارد.

به گزارش خبرگزاری شنو ؛ مسلم متاع‌پور روز پنجشنبه در بازدید مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور از این واحد تولیدی اظهار کرد: اسفند سال گذشته ۳۰ میلیارد ریال وام از صندوق کارآفرینی امید استان دریافت کرده ایم.

وی تعداد افراد شاغل در این واحد تولیدی را ۵۳ نفر خواند و اضافه کرد: قبل از شیوع بیماری کرونا تعداد شاغلان این واحد حدود ۲۰۰ نفر بود که به دلیل تعطیلی و مشکلات بازار و نبود سرمایه مجبور به تعدیل نیرو شدیم.

مدیر واحد تولیدی ادوات موسیقی در سنندج ادامه داد: بعد از تمام شدن این اپیدمی و با دریافت تسهیلات از سوی صندوق کارآفرینی امید تعدادی از نیروها بار دیگر جذب و مشغول به کار شدند.

متاع پور به وضعیت بازار تولیدات خود اشاره کرد و یادآور شد: در حال حاضر بازار خوبی در داخل و خارج از کشور بدست آورده‌ایم و این نتیجه تولید باکیفیت در این واحد است.

وی یکی از نیازهای این واحد تولیدی را سرمایه در گردش خواند و بیان کرد: در صورت پرداخت تسهیلات افزون بر افزایش تولید تعداد نیروی بیشتری را هم بکارگیری خواهیم کرد.

مدیر واحد تولیدی ادوات موسیقی در سنندج اظهار کرد: هم اکنون در این واحد دستگاه های مورد نیاز ساخت ادوات موسیقی شامل دف، گیتار، عود و دیوان وجود دارد و با تامین سرمایه درگردش قادر به افزایش پنج برابری تولید هستیم.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور در بازدید واحد تولیدی ادوات موسیقی متاع پور در سنندج وعده پرداخت ۴۰ میلیارد ریال سرمایه در گردش را به این واحد تولیدی داد.

واحد تولیدی ادوات موسیقی با برند متاع پور در شهرک صنعتی سنندج سه مستقر است و از ۵۳ نیروی شاغل در آن پنج را بانوان تشکیل داده‌اند.

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=27431

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.