تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
4

اولین جشنواره آوای مدد جویان در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

  • کد خبر : 28037
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲
اولین جشنواره آوای مدد جویان در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
مسئول واحد موسیقی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره آوای مددجویان برای نخستین بار در سطح زندان‌های شهرکرد، بروجن و لردگان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شنو ؛ مهدی حسن‌زاده صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: اولین جشنواره آوای مدد جویان در استان به همت اداره‌کل زندان‌های استان و همکاری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ۱۵ تا ۱۸ آبان در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این جشنواره مددجویان به اجرای موسیقی‌های محلی، بختیاری، ترکی، دهکردی و سایر اقوام ایرانی پرداخته و آثار آنها مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

مسئول واحد موسیقی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بیش از ۳۰ نفر از مددجویان از زندان‌های استان در این رقابت شرکت دارند که در پایان پس از داوری آثار به نفرات اول تا سوم جوایز نفیسی تعلق خواهد گرفت.

حسن‌زاده فعالیت‌های فرهنگی و هنری را برای بازسازی شخصیت زندانی‌ها بسیار تأثیرگذار دانست و عنوان کرد: همه ظرفیت‌های هنری در اختیار کسانی است که شاید در یک زمانی خطایی کرده‌اند، اما حالا می‌خواهند جبران کنند و به جامعه بازگردند حوزه هنری استان با همکاری سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی تلاش خواهد کرد برنامه‌های فرهنگی و هنری را برای آنان فراهم سازد.

وی خاطرنشان کرد: آثار ارائه شده مددجویان مورد ارزیابی نهایی قرار خواهد گرفت و بهترین آثار از سوی حوزه هنری منتشر خواهد شد.

مسئول واحد موسیقی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: داوری این رویداد موسیقی به عهده مهدی حسن‌زاده، عباس خدابنده و حجت پولادی است.

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=28037

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.