تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
12

اولین قطعه رسمی ابوالفضل شفیعی

  • کد خبر : 17347
  • ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
اولین قطعه رسمی ابوالفضل شفیعی

به گزارش سرویس انتشار خبرگزاری شنو، قطعه زهی عشق با کلام مولانا در سبکی متفاوت از ابوالفضل شفیعی منتشر شد. زهی عشق اولین  اثر رسمی منتشر شده از ابوالفضل شفیعی است. وی از سال ۸۹ فعالیت موسیقی خود را آغاز کرد در طی این مدت با بسیاری از نوازندگان همکاری و  اجراهای زنده داشته است. […]

به گزارش سرویس انتشار خبرگزاری شنو، قطعه زهی عشق با کلام مولانا در سبکی متفاوت از ابوالفضل شفیعی منتشر شد.

زهی عشق اولین  اثر رسمی منتشر شده از ابوالفضل شفیعی است. وی از سال ۸۹ فعالیت موسیقی خود را آغاز کرد در طی این مدت با بسیاری از نوازندگان همکاری و  اجراهای زنده داشته است. ولی به طور رسمی موزیک ضبط شده ای  ارائه نداده بود.

شفیعی در رابطه با این قطعه نوشت:

همیشه سعی داشتم بیاموزم و تجربه کنم تا در حد توان خروجی با کیفیتی ارائه بدم تا به اندازه خودم ، حتی ذره ای ،  به بالابردن سطح کِیفی شنیداری مخاطبمان اضافه کنم .. و قطعا موزیسن های مثل من که بطور مستقل دارن کار میکنن( بدون تهیه کننده و اسپانسر )  به حمایت شما عزیزان احتیاج داریم .

کلام : مولانا، خواننده : ابوالفضل شفیعی، تنظیم : بهروز نصر، درامز : نیما نواپور، گیتار باس : امید فرهود نیا، گیتار الکتریک : سروش عدل
در این قطعه که به صورت موزیک ویدیو منتشر شده نویسنده و کارگردان :سیامک محب علیان، تدوین : یاشار امینی و فیلمبردار : مهدی فصاحت حضور داشتند.

ابوالفضل شفیعی

ابوالفضل شفیعی متولد تهران ۱۳۶۲ اصالت بهار همدان است. او فارغ التحصیل دانشکده موسیقی و در سال ۱۳۸۹ گروه هوم را تاسیس کرد. در طی این سال‌ها فعالیت‌های متعددی در زمینه موسیقی تلفیقی که گرایش آن به سبک بلوز و کانتری بوده انجام داده است. از جمله فعالیتهای این گروه عبارتند از:

ساخت موسیقی سریال گوشه دل تهرون ۱۳۹۲ به کارگردانی رامبد جوان.

اجرای موسیقی زنده در برنامه خندوانه فصل ۲٫

اجرای موسیقی زنده و ساخت آهنگ خندوانه در فصل ۳ خندوانه.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=17347

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.