تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
3

برگزاری حدود ۴۰۰ کنسرت در فصل بهار

  • کد خبر : 25852
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
برگزاری حدود ۴۰۰ کنسرت در فصل بهار
دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سه ماه نخست سال تنها ۳۹6 کنسرت بالای ۱۲۰۰ نفر برگزار کرده که این آمار غیر از کنسرت‌های کمتر از هزار و دویست نفر در کل کشور است.

به گزارش خبرگزاری شنو؛ محمد الله یاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعداد مجوز‌های کنسرت در سه ماه اول سال تا ۲۴ خرداد را اعلام کرد.

الله یاری در مصاحبه با روزنامه فرهیختگان گفت:

از اسفندماه سال گذشته و بعد از جشنواره موسیقی فجر، اجرا‌های صحنه‌ای با اقبال عمومی مردم، در‌حال برگزاری است. در فروردین‌ماه سال جاری تعداد ۷۴ اجرای صحنه‌ای، در اردیبهشت‌ماه سال‌جاری ۱۲۰ اجرای صحنه‌ای و در خرداد‌ماه تا تاریخ ۲۴ خرداد، تعداد ۲۰۲ اجرای صحنه‌ای از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز اخذ کرده است. این آمار مجوز‌های دفتر موسیقی برای اجرا‌های بالای ۱۲۰۰ نفر است.

صدور مجوز برای اجرا‌های صحنه‌ای کمتر از هزار و دویست نفر به ادارات ارشاد استان‌ها تفویض شده است. در انتهای خرداد آمار سه ماهه اجرا‌های کل کشور منتشر می‌شود. آمار اجرا‌های کشور چندین برابر آمار مجوز‌های صادره از سوی دفتر موسیقی است.

در مجموع آمار برگزاری کنسرت‌ها در بهار ۱۴۰۲ طبق اعلام رئیس دفتر موسیقی ۳۹۶ اجرا بوده است که این آمار نسبت به بهار سال قبل افزایش داشته است.

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=25852

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.