تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
17

برگزاری نخستین «جشنواره موسیقی مها»

  • کد خبر : 13740
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
برگزاری نخستین «جشنواره موسیقی مها»

به گزارش خبرگزاری شنو، نخستین «جشنواره موسیقی مها» توسط مدرسه هنر و ادبیات ایران وابسته به دفتر موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما در دو بخش«موسیقی دستگاهی ایران» و «موسیقی کلاسیک» برگزار می‌شود. در بخش موسیقی دستگاهی ایران، هنرجویان سازهای تار، تنبک، دف ،سنتور، سه تار، عود،قانون، کمانچه، نی ودربخش موسیقی کلاسیک، هنرجویان سازهای […]

به گزارش خبرگزاری شنو، نخستین «جشنواره موسیقی مها» توسط مدرسه هنر و ادبیات ایران وابسته به دفتر موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما در دو بخش«موسیقی دستگاهی ایران» و «موسیقی کلاسیک» برگزار می‌شود.

در بخش موسیقی دستگاهی ایران، هنرجویان سازهای تار، تنبک، دف ،سنتور، سه تار، عود،قانون، کمانچه، نی ودربخش موسیقی کلاسیک، هنرجویان سازهای پیانو، فلوت، کلارینت، گیتار، ویلن، ویلنسل به رقابت خواهندپ رداخت.

نحوه برگزاری جشنواره آنلاین:
متقاضیان شرکت در این جشنواره از بین هنرجویان مدرسه هنر و ادبیات، در سه سطح مبتدی، متوسط و عالی تقسیم بندی شده اند، که می بایست در مرحله اول قطعه مورد نظر را ضبط و تا تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه از طریق واتساپ به شماره ۰۹۱۹۵۷۷۹۵۰۳ ارسال کنند.

شرایط ضبط:
۱- اعلام نام و نام خانوادگی، سن و قطعه ضبط شده جهت شرکت در جشنواره مها
۲- پوشش مناسب اجرا
۳-ضبط تصویر به صورت افقی و با نور مناسب
۴- نوازنده در قاب تصویر بطور کامل مشخص باشد.
قابل توجه هنرجویان خارج از مدرسه هنر و ادبیات:شرکت در جشنواره آنلاین موسیقی مها برای ایشان امکان پذیر است. لذا با مراجعه به سایت مدرسه هنر و ادبیات و تشکیل پروفایل، عنوان دوره جشنواره مها را انتخاب کنید و مراحل ثبت نام را تکمیل نمایید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۸۸۷۳۹۹۹۰ و ۸۸۷۳۹۷۴۷ تماس بگیرید.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=13740

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.