تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
1

بکام خواننده مشهور را سورپرایز کرد

  • کد خبر : 26930
  • ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
بکام خواننده مشهور را سورپرایز کرد
اهدای ستاره در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود...

به گزارش خبرگزاری شنو ؛ روز پنج‌شنبه از ستاره مارک آنتونی در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود رونمایی شد. تعداد زیادی از خانواده و دوستان این خواننده برای این رویداد جمع شده بودند، اما ستاره موسیقی با بزرگترین سورپرایز روز مواجه شد: دیوید بکام ناگهان در صحنه حضور یافت. این دو بیش از ۲۰ سال است که با هم دوست هستند. آنتونی حتی به عنوان پدرخوانده پسر دیوید «کروز» عضوی از خانواده بکام محسوب می‌شود.

آنتونی با دیدن دیوید بکام به شدت غافل‌گیر شد و او را در آغوش فشرد. بکام پشت میکروفون رفت و با ارائه سخنرانی فوق‌العاده احساسی، فاش کرد که قبل از هر بازی رئال مادرید به موسیقی آنتونی گوش می‌داد. او همچنین به جمعیت حاضر گفت که به خاطر آنتونی رقص سالسا را یاد گرفته است. سپس قبل از این‌که احساساتی شود گفت: مارک، امروز ما از تو و هر آن‌چه که برای همه ما و همه طرفدارانت در سراسر جهان انجام دادی، تجلیل می‌کنیم. هرگز تغییر نکن. تو استعداد خاصی هستی، اما فراتر از آن تو فرد خاصی هستی. از این لحظه لذت ببر زیرا تمام عشق و احترامی را که امروز اینجا احساس می‌کنی را با شایستگی به دست آوردی.

دیوید بکام با انتشار عکسی از این روز بسیار مهم در کارنامه هنری آنتونی در اینستاگرامش نوشت: خیلی به برادرم افتخار می‌کنم. یک موفقیت باورنکردنی دیگر که بسیار سزاوار آن هستی. مفتخرم که در کنارت هستم، دوستت دارم مرد.

مارک آنتونی از سلبریتی‌هایی بود که برای تماشای اولین بازی مسی در میامی در ورزشگاه حاضر شد تا این افتخار بزرگ را به دوست صمیمی‌اش دیوید بکام تبریک بگوید.

 

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=26930

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.