تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
4

تنهایی محسن یگانه

  • کد خبر : 26065
  • ۰۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
تنهایی محسن یگانه
محسن یگانه در اعتراض به بلیت فروشی کنسرت‌هایش شب گذشته روی سن گفت: «هیچکس بلیت ما را نمی‌فروشد و دیشب کوچ کردیم به یک سایت دیگر. همه ما را از سایت شان بیرون می اندازند!».

به گزارش خبرگزاری شنو؛ بهمن بابازاده خبرنگار موسیقی ضمن انتشار یک ویدئو در کانال تلگرامی‌اش نوشت:

تغییر مجدد سایت بلیت فروشی کنسرت های محسن یگانه در روزهای اخیر حواشی مختلفی را در پی داشته است.
این خبر زمانی مورد توجه قرار گرفت که در ابتدا سایت «ملوتیک» علی رغم خبررسانی قبلی، به یک باره از فروش بلیت کنسرت این خواننده منصرف شد و پس از فروش چند سانس بلیت ها در «ایران کنسرت»، بار دیگر سایت بلیت فروشی کنسرت یگانه به «سینما تیکت» (از سایت های مرجع بلیت فروشی سینما) انتقال پیدا کرد.
این خواننده در اعتراض به این موضوع شب گذشته روی سن گفت: «هیچکس بلیت ما را نمی‌فروشد و دیشب کوچ کردیم به یک سایت دیگر. همه ما را از سایت شان بیرون می اندازند!».

اما اصل موضوع چیست؟

به نقل از آخرین‌خبر، گفته میشود محسن یگانه به شکلی تند و درگیری شدیدی از تهیه کننده قبلی خود جدا شده است. موضوعات مالی و برخی رفتارهای دو طرف دلیل اصلی این جدا شدن عنوان شده و پس از جدایی، تهیه کننده مورد نظر با تهدید انتقال بلیت فروشی کنسرت دیگر خواننده هایش به سایت های دیگر در صورت فروش بلیت کنسرت مستقل محسن یگانه در سایت ها، باعث شده که سایت های تخصصی فروش بلیت کنسرت، از فروش بلیت های کنسرت محسن یگانه عقب نشینی کنند.
حتی کار به جایی رسیده که تهیه کننده مورد نظر با توجه به داشتن قرارداد مکتوب با برخی اعضای ارکستر این خواننده، آنها را نیز تهدید به شکایت و حذف از موسیقی ایران در صورت روی استیج رفتن با یگانه کرده است!

محسن یگانه از دو سال پیش قراردادش با شرکت مورد نظر به اتمام رسیده بود و ادامه همکاری هایش بصورت اعتباری و کلامی پیش می‌رفت که برخی حواشی مالی مربوط به بررسی دستمزد و مقایسه با چهره هایی مثل سیروان خسروی، باعث شد جدال لفظی تندی با تهیه کننده مورد نظر پیش آید و ماجرا به شرایط کنونی ختم شود.
یگانه همچنان پرفروش ترین خواننده پاپ داخل ایران در ماه های اخیر است.

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=26065

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.