تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
1

توضیحات رئیس روابط عمومی وزارت ارشاد درباره حواشی جشنواره کوچه

  • کد خبر : 31444
  • ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
توضیحات رئیس روابط عمومی وزارت ارشاد درباره حواشی جشنواره کوچه
رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارشاد درباره حواشی جشنواره کوچه اعلام کرد: خارج از محدوده عمارت رئیس، هیچ مجوزی از اداره کل صادر نشده است.
به گزارش خبرگزاری شنو، محمدمهدی سموعی، رئیس مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، درباره حواشی ایجاد شده در جشنواره کوچه که در شهر بوشهر برگزار شد، اعلام کرد: این جشنواره یک رویداد گردشگری است که از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مجوز خود را دریافت کرده است. این رویداد در بخش متعدد و مختلفی برنامه‌ریزی و اجرا شده است.
سموعی با اشاره به دریافت مجوز برای پخش موسیقی در این برنامه توضیح داد: مجریان برنامه در بوشهر، از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بابت بخش موسیقی این رویداد تقاضای مجوز کردند که طبق قوانین و بخشنامه‌ها، پس از دریافت تاییدیه اداره اماکن عمومی و همچنین اخذ استعلامات لازم، مجوز اجرا را برای یک مکان محدود و مشخص (عمارت رئیس) صادر می‌کنند.
رئیس روابط عمومی وزارت ارشاد با تأکید بر اینکه اجراهای این مکان با حضور و نظارت کامل همکاران  ما برگزار شده و اقدام خلافی هم صورت نگرفته است، اظهار داشت: اما براساس فیلم‌های منتشر شده و گزارشات مردمی، در کوچه‌های بافت قدیم مواردی غیر قابل قبول و مخالف ارزش‌ها صورت گرفته است.
سموعی تصریح کرد: قطعاً این حواشی مورد تأیید وزارت فرهنگ نیست و تأکید داریم از عوامل در آن، باید موضوع را مطالبه و پیگیری کرد.
او همچنین خاطرنشان کرد: مجدداً تأکید می‌شود (خارج از محدوده عمارت رئیس) هیچ مجوزی از اداره کل صادر نشده است.
ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=31444

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.