تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
11

تکذیب انتشار نامه کذایی توسط حسین علیزاده

  • کد خبر : 14901
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
تکذیب انتشار نامه کذایی توسط حسین علیزاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، استاد حسین علیزاده ارسال نامه به دو خواننده پیشکسوت را تکذیب کرد. طی روزهای گذشته نامه‌ای از قول حسین علیزاده در فضای مجازی منتشر شده که او در قالب یک نگارش گلایه آمیز و تند ضمن دفاع از عملکرد محمدرضا شجریان در عرصه موسیقی، برخی از خوانندگان پیشکسوت موسیقی ایرانی […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، استاد حسین علیزاده ارسال نامه به دو خواننده پیشکسوت را تکذیب کرد.

طی روزهای گذشته نامه‌ای از قول حسین علیزاده در فضای مجازی منتشر شده که او در قالب یک نگارش گلایه آمیز و تند ضمن دفاع از عملکرد محمدرضا شجریان در عرصه موسیقی، برخی از خوانندگان پیشکسوت موسیقی ایرانی از جمله حسین خواجه امیری و اکبرگلپایگانی را در معرض انتقادات تندوتیزی قرار داده بود.
آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی با ارسال متنی به رسانه ها هرگونه انتشار نامه منتسب به وی در فضای مجازی خطاب به اساتید حسین خواجه امیری (ایرج) و اکبر گلپایگانی (گلپا) و طرفداری از مرحوم محمدرضا شجریان را تکذیب کرد.
وی ضمن تکذیب نگارش این نامه و ارسال آن به مراکز فوق و رسانه‌های اجتماعی، گفته است:« پیداست که ادبیات نگارشی این نامه از من و تفکراتم فرسنگ‌ها فاصله دارد و انتساب آن به خودم را به جد تکذیب می‌کنم.»ادعا شده که این نامه برای خانه فرهنگ، مرکز موسیقی ایران، خانه هنرمندان و انجمن های موسیقی و شعر آواز ایران ارسال شده است.
در این متن نوشته شده بود:
«این نامه بدون هیچ کم‌وکاستی برای خانه فرهنگ تهران، مرکز موسیقی ایران، خانه هنرمندان و انجمن‌های موسیقی و شعر و آواز ایران ارسال شد، لطفا در اشتراک آن همت فرمایید…”

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=14901

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.