تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
1

تیلور سوئیفت یک درس دانشگاهی جدید

  • کد خبر : 26574
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
تیلور سوئیفت یک درس دانشگاهی جدید
“تیلور سوئیفت” عنوان یک درس دانشگاهی جدید شد در رشته‌ی روانشناسی اجتماعی!

به گزارش خبرگزاری شنو: تیلور سوئیفت که که تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین سوپراستارها در دنیا شده، دانشگاه ایالت آریزونا برآن شده است که درسی با این عنوان ارائه دهد تا روانشناسان بتوانند از شغل تیلور چیزی بیاموزند!
این واحد درسی که روانشناسی تیلور سوئیفت نام گرفته است از ترم پاییز پیش‌رو ارائه می‌شود، توسط دانشجوی دکتری الکساندر ورملی تدریس خواهد شد. در این ترم قرار است تیلور سوئیفت را به عنوان یک نمونه ی متفاوت از یک ‌پدیده ی شایعات پروری و بدگویی، روابط، انتقام جویی مورد بررسی و مطالعه قرار دهند، ایشان اضافه کردند که کلاس درس قرار نیست سمیناری باشد که راجع به این صحیت کنیم که ما چه مقدار تیلور را دوست داریم و چه میقدار نداریم، ما میخواهیم به وسیله‌ی این case study «مطالعه‌ی موردی» روانشناسی یاد بگیریم.

تیلور آلیسون سوئیفت خواننده-ترانه‌سرای آمریکایی است. او بابت سبک ترانه‌سرایی، تنوع در موسیقی، بازآفرینی هنری و تأثیرش بر صنعت موسیقی مشهور است. سوئیفت یکی از چهره‌های فرهنگی قابل توجه در قرن بیست و یکم به‌شمار می‌رود.

سوئیفت ترانه‌سرایی را به‌طور حرفه‌ای در ۱۴ سالگی آغاز کرد و با بیگ مشین رکوردز در ۲۰۰۵ قرارداد بست تا موسیقی‌دان کانتری شود. تحت نظر بیگ مشین، او شش آلبوم استودیویی منتشر کرد که نخستین آن، همنام خودش ۲۰۰۶ بود.

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=26574

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.