تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
2

تی پِین روی موسیقی بازی GTA ۶ کار می‌کند!

  • کد خبر : 29400
  • ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
تی پِین روی موسیقی بازی GTA ۶ کار می‌کند!
خواننده‌ی معروف تأیید کرد که روی GTA ۶ کار می‌کند و بدین‌ترتیب دیگر نمی‌تواند در GTA ۵ ایفای نقش کند.
به گزارش خبرگزاری شنو، فهیم رشاد نجم، خواننده و ترانه‌سرا که بیشتر با نام تی پِین شناخته می‌شود، درکنار Rockstar Games روی بازی Grand Theft Auto VI کار می‌کند. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که کار جدید تی پین عواقب ناخواسته‌ای دارد.
به‌گزارش آی‌جی‌ان، راک‌استار از تی‌ پین درخواست کرده است که نقش‌آفرینی خود را در NoPixel متوقف کند. NoPixel سرور معروف و قدیمی نقش‌آفرینی محبوب GTA ۵ است که روی سرورهای متفرقه اجرا می‌شود.
نقش‌آفرینی در NoPixel بدین‌معنی است که به‌عنوان شخصیتی که بازی می‌کنید، صحبت و عمل کنید و پیش بروید. درواقع، هر اقدامی ازطرف شما انجام می‌شود و شما نقش خود را بازی خواهید کرد.
راک‌استار تیم مادسازی سرورهای نقش‌آفرینی ازجمله FiveM و RedM را استخدام کرد. تی‌ پین اعلام کرده که عجیب است که به‌خاطر راک‌استار دیگر نمی‌تواند در سرور NoPixel نقش‌آفرینی کند. او فعلاً توضیح بیشتری درباره‌ی این موضوع ارائه نکرده است که دقیقاً چگونه در جی‌تی‌ای ۶ مشارکت می‌کند.
تی پین حداقل از سال ۲۰۲۱ در NoPixel نقش‌آفرینی می‌کرد؛ زمانی‌که طرفداران متوجه شدند که او در فهرست سفید (سرور مخصوص گیمرهای شناخته‌شده در NoPixel) قرار گرفته است. ایده‌ی پشت NoPixel این است که تجربه‌ای همه‌جانبه برای بازیکنان و بینندگان بسازند که به‌طور یکسان بتوانند داستان‌ها و موقعیت‌ها را در دنیایی دیگر تجربه کنند.
درحال‌حاضر، اطلاعات زیادی از جی‌تی‌ای ۶ وجود ندارد؛ اما به‌نظر می‌رسد که نقش‌آفرینی ممکن است بخش مهمی از آن باشد. راک‌استار قصد دارد روی داستان تک‌نفره تمرکز کند که در اولین تریلر خود به‌نمایش گذاشت.
جی تی ای ۶ در سال ۲۰۲۵ برای کنسول پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر می‌شود.
ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=29400

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.