تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
2

حسین زمان در دولت روحانی چه کشید!

  • کد خبر : 26539
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۴
حسین زمان در دولت روحانی چه کشید!
داودآبادی گفت: حسین زمان سال‌های آخر عمرش بیشتر از این می‌سوخت ‌که چرا در دولت ایده آل اصلاح طلبان به ریاست حسن روحانی او را ممنوع الکار کردند!

به گزارش خبرگزاری شنو:حمید داودآبادی نویسنده دفاع مقدس در صفحه اینستاگرامی خود درباره حسین زمان خواننده موسیقی پاپ ایرانی که اردیبهشت سال جاری دار فانی را وداع گفت، نوشت: خدا بیامرزد مرحوم حسین زمان را که مداح و خواننده خوبی بود با آن صدای دلنشین و سوزناکش. مخصوصا که پاییز سال شصت و یک برای مراسم‌ چهلم دوست‌ و همرزم شهیدم مصطفی کاظم زاده در محله تهران‌نو دعای کمیل خواند.

مرحوم حسین زمان، مداحی را در مراسم تشییع پیکر شهدای محله نارمک میدان ۷۲ و مسجد ولیعصر خیابان مدائن، بخصوص دوستانش حمید و محمد سوری که فروردین سال شصت‌ و یک، دو برادر باهم در عملیات فتح المبین شهید شدند، شروع کرد.

شاید اولین کسی بودم‌ که در سوگش خاطره و مقاله‌ای در پیجم نوشتم، از بس به صدای سوزناکش علاقه داشتم و بخاطر سرنوشت ناخوشش دلم برایش می‌سوخت. دوستانش زیرپایش نشستند و او را وارد بازی سیاست و کاندید شدن برای شورای شهر کردند، که شکست در آن ضربه سخت روحی بهش وارد کرد و همه توقعاتش را از اینکه آن همه شنونده آثارش بهش رای ندادند، داغونش کرد.

حالا همان دوستان مدعی اصلاح طلبی، خودشان را بستند و امروز تریلیارد هستند. حسین زمان، غیرتمندانه بخاطر دفاع از آرمانهایش تحت رهبری امام خمینی(ره)، زندگی پرآسایش و آرامش و تحصیل در آمریکا را رها کرد و راهی جبهه‌های شرف شد و سال‌ها در خطوط مقدم نبرد سینه‌اش را سپر ترکش‌های بعثیان کرد تا به هموطنانش آسیبی نرسد.

خدابیامرز سال‌های آخر عمرش بیشتر از این می‌سوخت ‌که چرا در دولت ایده آل اصلاح طلبان به ریاست حسن روحانی هم او را ممنوع الکار کردند و فقط یکبار اجازه برگزاری یک کنسرت آن هم بدون تبلیغات و فقط برای بستن دهان و ساکت کردنش، دادند و همین ‌مسئله بیشتر روحش را آزرد، سکوت پیشه کرد که بیماری او را تشدید کرد.

پس از بی معرفتی‌ها و نامردی دوستانش، دلاور مرد جنگ الکترونیک واحد اط. س مجبور شد از دوستان هم خطش فاصله بگیرد و به بهانه تدریس موسیقی به دانشگاه کیش هجرت کند. همان شد که وقتی دچار بیماری سخت شد، حتی یک نفر از دوستان هم خط اصلاح طلبش سراغش نرفتند تا اینکه در غربت و مظلومیت جان داد. حالا همه در سوگش ناله سر میدهند!

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=26539

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.