تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
10

حضور «طلیسچی» در شبکه خانگی

  • کد خبر : 13479
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
حضور «طلیسچی» در شبکه خانگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، «علیرضا طلیسچی» خواننده، آهنگساز و تنظیم کننده سبک پاپ می‌باشد و حال با انتشار ویدئویی از حضور خود در شبکه خانگی خبر داد. سریال «سودا» به تهیه کنندگی مهرداد فرید و کارگردانی ایمان یزدی، از اولین تیزر این مجموعه رونمایی شد و در کنار چهره‌های مطرح سینما که در این […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، «علیرضا طلیسچی» خواننده، آهنگساز و تنظیم کننده سبک پاپ می‌باشد و حال با انتشار ویدئویی از حضور خود در شبکه خانگی خبر داد.

سریال «سودا» به تهیه کنندگی مهرداد فرید و کارگردانی ایمان یزدی، از اولین تیزر این مجموعه رونمایی شد و در کنار چهره‌های مطرح سینما که در این مجموعه حضور دارند. «علیرضا طلیسچی» خواننده پاپ کشور نیز برای اولین بار مقابل دوربین رفته و نقش آفرینی کرده است.

«محمدرضا علیمردانی»، «بهاره کیان‌افشار»، «سمیرا حسن‌پور»، «شبنم فرشادجو»، «محمدرضا هدایتی»، «پرویز فلاحی پور»،« بهرنگ علوی» و… در این سریال ایفای نقش کردند.

سریال«سودا» در ۱۰ قسمت برای پخش از شبکه نمایش خانگی تولید شده است و به ایستگاه پایان فیلم برداری رسیده است. این مجموعه از طریق یکی از پلتفرم‌های مجازی عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=13479

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.