تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
7
تتلو از رئیسی حمایت می کند

حمایت دوباره تتلو از رئیسی

  • کد خبر : 15400
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵
حمایت دوباره تتلو از رئیسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، امیر مقصود لو یا همان امیر تتلو برای بار دوم حمایت خود را از ابراهیم رئیسی اعلام کرد. امیر تتلو چهار سال پیش در روزهای پایانی تبلیغات انتخابات سال ۱۳۹۶ در کنار ابراهیم رئیسی نشست و درباره آهنگ امام رضا با او صحبت کرد. این دیدار در همان روزها واکنش‌های […]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شنو، امیر مقصود لو یا همان امیر تتلو برای بار دوم حمایت خود را از ابراهیم رئیسی اعلام کرد.
امیر تتلو چهار سال پیش در روزهای پایانی تبلیغات انتخابات سال ۱۳۹۶ در کنار ابراهیم رئیسی نشست و درباره آهنگ امام رضا با او صحبت کرد. این دیدار در همان روزها واکنش‌های بسیاری را به همراه داشت و بعدها نیکزاد نایب‌رئیس مجلس که رئیس ستاد ابراهیم رئیسی بود از این دیدار انتقاد کرد.
امیر تتلو که در سال‌های اخیر حاشیه‌های عجیب اخلاقی سیاسی داشته با ادعای اینکه اگر رئیسی رأی بیاورد به ایران بازمی‌گردد هوادارانش را ترغیب کرد تا در انتخابات شرکت کنند و به سید ابراهیم رئیسی رأی دهند. این موضع‌گیری در دوره گذشته موجب شد تا قشر فرهنگی و فرهیخته و مردم از رئیسی انتقاد جدی داشته باشند و حتی در بعضی موارد موجب ریزش آرا ایشان شد. حال باید دید موج طرفداران تتلو یا همان تتلیتی ها در این دوره سبد رأی کدام کاندید را سنگین می‌کند.

وی در کانال خود نوشته:
«بااینکه اصلاً دوست ندارم راجع به انتخابات صحبت کنم، این بار اما اگر آقای رئیسی رئیس‌جمهور بشه من با همه اتفاقاتی که ممکنه برام بیافته میام ایران. من از اول هم اوکی بودم با آقای رئیسی. هنوزم اوکی‌ام

در ضمن دوره قبل همه ما رو مسخره کردن که هوادارهای ما به سن قانونی نرسیدن اما این دفعه چند سال گذشته و رسیدن بااینکه خودم اصلاً به سیاست اعتماد ندارم ولی باز اگر چهار سال پیش به حرف من گوش می‌کردید لااقل الآن چهار سال جلوتر بودید و زودتر عملکرد آقای رئیسی براتون روشن می‌شد».

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=15400

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.