تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
3

حمله خودسر‌ها به پرفورمنسی در مشهد

  • کد خبر : 26516
  • ۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
حمله خودسر‌ها به پرفورمنسی در مشهد
تهیه کننده و آهنگساز «آنتراکت» درباره دلیل مخالفت خودسر‌ها برای برگزاری این پرفورمنس در مشهد نیز گفت: «ما فقط تلاش کردیم که ساز‌ها را از سالن خارج کنیم که آسیبی به آن‌ها نرسد. این افراد اصلا حاضر به گفتگو نبودند فقط از پلیس مشهد و عوامل اداره ارشاد ممنونیم که با حمایت از ما، مانع هر آسیب و درگیری‌ای شدند. هر چند که برنامه لغو شد.»

به گزارش خبرگزاری شنو به نقل از بهمن بابازاده؛ پرفورمنس موزیکال «آنتراکت» با حمله عواملی خودسر و تخلیه سالن از حضار، لغو شد و تلاش عوامل خودسر برای شکستن ساز‌های گروه ناکام ماند.

«آرمان پارسیان» تهیه کننده و آهنگساز «آنتراکت» در یک گفتگوی اختصاصی با این خبرنگار موسیقی گفت: «نکته تاسف بار، شرمنده شدن ما پیش مردم بود. همه بلیت‌های ما فروش رفته بود و مجوز قانونی داشتیم. ۵۰ نفر هم اضافه پذیرفته بودند که در سالن باشند و بصورت اکسترا برنامه را ببینند. همه جوانب و اصول قانونی هم رعایت شده بود، ولی این افراد هرگز در پی اعمال قانون نبودند و فقط تلاش به رعب و وحشت داشتند».

او درباره دلیل مخالفت این افراد برای برگزاری این پرفورمنس در مشهد نیز گفت: «ما فقط تلاش کردیم که ساز‌ها را از سالن خارج کنیم که آسیبی به آن‌ها نرسد. این افراد اصلا حاضر به گفتگو نبودند فقط از پلیس مشهد و عوامل اداره ارشاد ممنونیم که با حمایت از ما، مانع هر آسیب و درگیری‌ای شدند. هر چند که برنامه لغو شد.»

پیش از این نیز در تهران عواملی به کنسرت لیان در تالار وحدت حمله کرده بودند که با عملکرد به موقع مسئولین تالار وحدت این حمله بی نتیجه ماند.

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=26516

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.