تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
5

درگذشت خواننده کره‌ای

  • کد خبر : 25953
  • ۰۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
درگذشت خواننده کره‌ای
آقاچوی سانگ بونگ، ستاره موسیقی سبک پاپ اهل کره جنوبی که توسط جاستین بیبر مورد تحسین قرار گرفته بود در 33 سالگی درگذشت!

به گزارش خبرگزاری شنو؛ چوی سانگ بونگ دو سال پس از افشای دروغ‌هایش مبتنی بر ابتلا به سرطان خودکشی کرد و در ۳۳ سالگی درگذشت!

جسد بی جان چوی سانگ بونگ روز سه شنبه توسط پلیس در خانه‌اش پیدا شد. پلیس دلیل درگذشت این آقای خواننده را خودکشی اعلام کرده است.

درگذشت تلخ چوی سانگ بونگ تنها دو سال پس از جنجال دروغ‌های او اتفاق افتاد. او با دروغ درباره ابتلا به سرطان از طرفداران درخواست مالی برای هزینه درمان کرده بود.

 

پس از این رسوایی بزرگ او بارها به صورت رسمی عذرخواهی کرد.

سانگ بونگ در سال ۲۰۱۱ با شرکت در برنامه استعدادیابی گات تلنت کره جنوبی به شهرت رسید. او در جایگاه دوم این رقابت قرار گرفت.

ویدیو اجرای نهایی او نیز مورد تحسین ستارگانی مانند جاستین بیبر، بوآ، خواننده خانم کره‌ای و جونگ هوا اومهو خانم خواننده و بازیگر کره‌ای قرار گرفت.

بیبر در آن زمان در فیس بوک نوشت: «او عالی است. هرگز نگو هرگز. برای او آرزوی موفقیت دارم. داستان زندگی و موفقیت او تحسین برانگیز است.»

 

زندگی سخت و بی خانمانی آقای خواننده!

پلیس بر این باور است که او پس از انتشار ویدیویی در کانال یوتوب خود و معذرت خواهی از طرفدارانش خودکشی کرده است. چوی سانگ بونگ در این ویدیو نوشت: «از سال ۲۰۱۱ تا به امروز، توجه و محبت بسیاری از مردم را دریافت کرده‌ام. من صمیمانه از شما تشکر و قدردانی می‌کنم.»

او در ادامه بار دیگر بابت کلاهبرداری و دروغ‌هایش به گزارش وقت صبح در سال ۲۰۲۱ معذرت خواهی کرد. این خواننده از آن زمان تمام کمک‌های مالی واریزی را به طرفداران بازگردانده است.

چوی سانگ بونگ پس از به شهرت، خاطرات خود را در کتابی منتشر کرد. سانگ بونگ در این کتاب درباره شرایط نامناسب زندگی خود نوشته است.

او همچنین در برنامه استعداد یابی گات تلنت فاش کرد که در سه سالگی در یک یتیم خانه رها شد اما در حالی که تنها پنج سال داشت بخاطر کتک خوردن‌های مداوم از آنجا فرار کرده است.

آقای خواننده همچنین فاش کرد که از آن زمان بی‌خانمان زندگی می‌کند و به تنهایی از جایی به جای دیگر می‌رود. او افزود که آواز خواندن در این دوران بسیار سخت او شاد می‌کرد.

 

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=25953

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.