تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
1

دعوت بنیاد رودکی از جامعه هنری برای شرکت در انتخابات

  • کد خبر : 31229
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴
دعوت بنیاد رودکی از جامعه هنری برای شرکت در انتخابات
بنیاد فرهنگی هنری رودکی در پیامی از مردم ایران به ویژه جامعه فرهنگ و هنر کشور برای شرکت در انتخابات یازدهم اسفند ۱۴۰۲ دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری شنو،  بنیاد فرهنگی هنری رودکی در پیامی از مردم ایران به ویژه جامعه فرهنگ و هنر کشور برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری دعوت کرد.

متن این پیام بدین شرح است: «با عرض تبریک به مناسبت ۴۵ امین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و اعیاد شعبانیه، با توجه به لزوم حضور پرشور و شعور جامعه هنری ایران اسلامی و عموم مردم عزیز در انتخابات مجلس شورای اسلامی، از آحاد مردم شریف برای حضور پای صندوق‌های رأی در روز جمعه یازدهم اسفند ماه دعوت بعمل می‌آورد.

امید است اهالی فرهیخته فرهنگ و هنر دوشادوش سایر اقشار مردم ضمن ادای فریضه شرعی و ملی، در کمک به سازندگی و آبادانی کشور و ادای وفاداری به ایران عزیزمان، همچون گذشته با انتخاب صحیح و شایسته به عنوان عضوی از خانواده بزرگ هنری کشور کمک کنند.»

به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری فردا – جمعه ۱۱ اسفندماه- در سراسر کشور برگزار می‌شود.

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=31229

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.