تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
4

«دوباره ایستادن در کنار هم»

  • کد خبر : 27235
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
«دوباره ایستادن در کنار هم»
کره جنوبی به‌زودی میزبان جشنواره موسیقی خواهد بود که با شعار «دوباره ایستادن در کنار هم» برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شنو ؛ جشنواره موسیقی کره جنوبی در تعطیلات سالیانه ابتدای پاییز و امسال با شعار «دوباره ایستادن در کنار هم» برگزار می‌شود تا بر مشکلات ناشی از رکود اقتصادی و شکاف شدید افکار عمومی در این کشور مرهمی باشد.
مهمترین تعطیلات سال در کره، چوسئوک است که هانگاوی هم نامیده می‌شود. از پانزدهم اوت (آگوست، ۲۴ مرداد) در کره پررونق‌ترین فصل سال است که غلاتی مانند برنج و میوه‌هایی مانند سیب، گلابی، خرمالو و شاه بلوط به‌خوبی می‌رسند. این دوره معمولا تا اواخر سپتامبر (پایان هفته اول مهر) ادامه می‌یابد و به همین دلیل، دولت کره ۶ روز را از ۲۸ سپتامبر تا ۳ اکتبر به‌عنوان تعطیلات قانونی تعیین کرده است.
به همین مناسبت، امسال دومین جشنواره موسیقی کره از یکم اکتبر (نهم مهرماه) برگزار می‌شود که شامل مجموعه‌ای از کنسرت‌ها خواهد بود.
پروفسور «لیم چونگ هائو» از دانشگاه باکسئوک که مدیریت هنری این دوره از جشنواره را برعهده دارد، برای اولین بار اصطلاح کی کلاسیک را ابداع کرد و رهبری جهانی شدن آهنگ‌های کره‌ای را بر عهده داشت. به ویژه، در ۱۲ دسامبر ۲۰۱۳، او با شور و شوق آهنگ‌هایی را در نمایشگاه موزیک وین در اتریش خواند و مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.
در این جشنواره افرادی همچون «لیم چئونگ هوا»، «کیم بونگ می»، «جانگ دونگ این»، «کیم یانگ می»،«شین هیون سون»، «کیم جونگ» حضور خواهند داشت.

 

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=27235

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.