تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
1

رابطه صنعت موسیقی و اقتصاد ملی چیست؟

  • کد خبر : 28803
  • ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳
رابطه صنعت موسیقی و اقتصاد ملی چیست؟
جزییات نشست های تخصصی نخستین نمایشگاه صنعت موسیقی در شرایطی اعلام شد که این نمایشگاه از فردا - پنجم دی ماه – در برج میلاد تهران آغاز به کار خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری شنو،  بر اساس اعلام ستاد برگزاری نمایشگاه صنعت موسیقی هر روز دو نشست در حاشیه برگزاری این نمایشگاه برگزار خواهد شد.
روز نخست
روز سه شنبه پنجم دی ماه، ساعت ۱۴، نشست صنعت موسیقی و چرخه اقتصادی با موضوع رابطه صنعت موسیقی با اقتصاد ملی و تولید ناخالص ملی، با مدیریت سحر طیبی جزایری و سخنرانی سعید صادقی و افسانه عابدین برگزار می شود.
در همین روز و در ساعت ۱۶، نشست صنعت موسیقی و قانون، با موضوع قوانین مالکیت فکری آثار موسیقی و نظام حقوقی ایران، به مدیریت افسانه عابدین برپا خواهد بود. سخنرانان این نشست، حامد سهرابی، کاوه راد و سوره صادقی هستند.
روز دوم
روز چهارشنبه ششم دی ماه، ساعت ۱۴، نشست صنعت موسیقی و گردشگری و با موضوع موسیقی، صنایع خلاق و تحولات تجارت جهانی برگزار می شود. مدیریت این نشست، برعهده سحر طیبی جزایری است. حجت الله مرادخانی روشن بابایی همتی هم در آن سخنرانی می کنند.
در ادامه این نشست، ساعت ۱۶، صنعت موسیقی و نظام صنفی با موضوع جایگاه صنفی و حقوقی صنعت موسیقی در نظام برنامه ریزی کشور، با مدیریت فردین خلعتبری و مانی جعفرزاده کارش آغاز می کند. مجید امامی، امیرعباس ستایشگر و حمید نوربخش، سخنرانان این نشست هستند.
روز سوم
روز پنجشنبه هفتم دی ماه، ساعت ۱۴، در بخش موسیقی و مردم، موضوع نقش و تاثیر متقابل موسیقی و تحولات اجتماعی، بررسی خواهد شد. فردین خلعتبری مدیر این نشست است و سخنرانان آن نیز، بابک خضرایی، علیرضا میرعلینقی و مانی جعفرزاده اعلام شده اند.
در همین روز و در آخرین نشست این رویداد که ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد، در بخش موسیقی و دین؛ حسین رضا رفیعی، حسین محمودی و حسن محدثی گیلوایی به عنوان سخنران، موضوع موسیقی و انسان، آرای فقهی و دین را مورد بررسی قرار می دهند. مدیریت این نشست نیز، برعهده فردین خلعتبری است.
این نمایشگاه با در بر گرفتن گروه هایی شامل: تولید کنندگان و عرضه کنندگان سازهای موسیقی، آموزشگاه های موسیقی، مراکز پژوهشی حوزه موسیقی، ناشران موسیقی، استودیوهای ضبط صدا، استارت آپ های موسیقی، ناشران کتاب های موسیقی، عرضه کنندگان لوازم صوتی و صدابرداری و سایر حوزه های مرتبط، در تلاش است مرجعی در فعالیت های صنفی این حوزه در سال باشد.
حضور اهالی موسیقی، فعالین و منتقدان و رسانه های موسیقی از دیگر بخش های این نمایشگاه است که از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۹ پذیرای دوستداران هنر خواهد بود.
ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=28803

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.