تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
1

ستاره زن موسیقی پاپ : مردم دوست ندارند سیاسی و باهوش باشم!

  • کد خبر : 29477
  • ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
ستاره زن موسیقی پاپ : مردم دوست ندارند سیاسی و باهوش باشم!
او می‌گوید میان آنچه والدینش از سر گذرانده‌اند و وضعیت فلسطینی‌ها شباهت‌هایی می‌بیند و به همین دلیل طومار کارزار درخواست آتش‌بس در غزه را امضا کرده است.
به گزارش خبرگزاری شنو، دوآ لیپا، ستاره ۲۸ ساله موسیقی پاپ از برداشت و تلقی عمومی از خودش ابراز ناامیدی کرده و گفته است: «نمی‌دانم که آیا مردم باور می‌کنند من اهل کتاب‌ خواندن باشم. آنها نمی‌خواهند سیاسی باشی، دوست ندارند باهوش باشی. به جز خوانندگی خیلی چیزهای دیگری در وجود من هست.»
به گزارش بی بی سی، او پیشتر به دلیل اظهارنظرهای سیاسی درباره خط مشی دولت بریتانیا در قبال مهاجران و همچنین درخواست آتش‌بس در غزه خبرساز شده بود.
 دوآ لیپا می‌گوید که جهان‌بینی‌اش تحت تاثیر تجربه گریختن پدر و مادرش از جنگ کوزوو در دهه ۹۰ میلادی شکل گرفته است. او گفت: «موجودیت من به نوعی سیاسی است؛ همین که من در لندن زندگی می‌کنم چون والدینم از جنگ گریخته‌اند. من کسانی که مجبورند خانه‌هایشان را ترک کنند را درک می‌کنم. بنابر تجربه من از کوزوو و اینکه جنگ چه‌ها می‌کند، هیچ‌کس بی‌جهت واقعا نمی‌خواهد خانه‌اش را ترک کند.»
 او می‌گوید میان آنچه والدینش از سر گذرانده‌اند و وضعیت فلسطینی‌ها شباهت‌هایی می‌بیند و به همین دلیل طومار کارزار درخواست آتش‌بس در غزه را امضا کرده است. او حمله حماس را نیز محکوم کرده است.
ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=29477

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.