تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
4

سخنان متفاوت رپر ایرانی درباره رژیم صهیونیستی

  • کد خبر : 27723
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳
سخنان متفاوت رپر ایرانی درباره رژیم صهیونیستی
ویدئویی از سامان ویلسون خواننده رپ منتشر شده‌ که در آن کسانی که به حمایت از رژیم صهیونیستی اظهارنظر کرده‌اند،‌ مخاطب قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری شنو ؛ ویدئویی جدید از اظهارات سامان رضاپور معروف به سامان ویلسون از خوانندگان رپ درباره رژیم صهیونیستی و کسانی که از این رژیم حمایت می‌کنند، منتشر شده است.

وی در بخشی از این ویدئو می‌گوید که اگر به خاطر حرفم، فالوورهایم بریزد یا طرفدارم کم شود، اشکالی ندارد. حرف من این است که جنگ، مسابقه فوتبال نیست که نتیجه‌اش با عدد مشخص شود. من به پیروزی خون بر شمشیر و راه حسین(ع) اعتقاد دارم.

عملیات طوفان الاقصی که رزمندگان مقاومت از طریق آن، شکستی غیرقابل ترمیم به رژیم صهیونیستی تحمیل کردند، امروز سه‌شنبه، وارد روز یازدهم خود شده و شمار شهدای فلسطینی به حدود ۳ هزار نفر افزایش یافته است.

 

سامان ویلسون با نام اصلی سامان رضاپور رپر ایرانی متولد ۷ آذر سال ۱۳۶۴ در تهران است که تحصیلات دبستانی خود را در شهر تهران گذرانده است و مقطع راهنمایی و دبیرستان خود را در کشور انگلیس ادامه داده است.

سامان رضاپور یا همان سامان ویلسون خواننده رپ هم اکنون ساکن شهر لندن انگلیس است. او در سبک موسیقی هیپ هاپ و رپ پارسی فعالیت های بسیاری داشته است.

اولین آلبوم سامان ویلسون بزرگ نام دارد که بعد از سال های طولانی که از عرصه موسیقی کناره گیری کرده بود با بازگشت به رپ و خوانندگی، آن را با کمک مهراد هیدن، منتشر کرد و در واقع نام بزرگ را برای گروه جدید زدبازی که شامل خودش، مهراد هیدن و سهراب ام جی بود، انتخاب کرد.

 

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=27723

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.