تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
4

شب عاشقانه های زندوکیلی در تالار وحدت به میزبانی جشنواره موسیقی فجر

  • کد خبر : 30434
  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴
شب عاشقانه های زندوکیلی در تالار وحدت به میزبانی جشنواره موسیقی فجر
علی زندوکیلی (خواننده موسیقی ایرانی) در چهارمین شب از سی و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر (۲6 بهمن‌ماه) در تالار وحدت تهران با استقابل کم نظیر مخاطبانش به روی صحنه رفت.

به نقل از روابط‌عمومی جشنواره موسیقی فجر، علی زندوکیلی خواننده نام آشنا و پرطرفدار موسیقی، با اجرای یک موسیقی تلفیقی از آثار عاشقانه و محلی ایرانی شب درخشانی را با حضور پرشور طرفدارانش برای پایتخت‌نشینان رقم زد. اجرایی گرم در یک شب بارانی با ترانه‌های ماندگار و خاطره‌انگیز.

زندوکیلی در ابتدای اجرای خود ضمن سلام و خیر مقدم به حاضران در سالن در جملاتی کوتاه گفت: بسیار خوشحالیم با یک گروه موسیقی هنرمند امشب میزبان شما هستیم.

«جانانه»، «بهار شیراز»، «لالایی»، «عطر خاطره»، «آتش در آب»، «باورم کن»، «فصل پریشانی»، «دنیای بی‌رحم»، «روسری آبی»، «گل سرخ»، «برباد رفته»، «سکوت بی‌سرانجام»، «گریه‌های من»، «زیباترین رویا»، «بی‌تفاوتی»، «چه زیبایی»، «لحظه شیرین» و «سقف کبود» از جمله قطعاتی بود که در این کنسرت به اجرا درآمد و بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

علی زندوکیلی پیش از این هم تجربه حضور در جشنواره موسیقی فجر را داشته است. اجرای این برنامه با رهبری مجتبی ابوالقاسم‌پور برگزار شد.

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=30434

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.