تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
3

شهریار صیقلانی درباره استعدادهای جوان میگوید

  • کد خبر : 29635
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
شهریار صیقلانی درباره استعدادهای جوان میگوید
خواننده و بازیگر تئاتر می‌گوید اگر به جوانان و استعدادهای جوان اعتماد کنیم می‌توانیم نسلی نو از خواننده‌های جدید داشته باشیم که مقداری از کلیشه خارج شویم.
به گزارش خبرگزاری شنو، شهریار صیقلانی که ساخت آثاری چون آتش پنهان و معما را در کارنامه موسیقی خود دارد، در گفت و گویی درباره چالش‌های حال حاضر سبک‌های موسیقی در کشور اظهار داشت: نگاه تهیه کننده‌ها اگر به سمت جوانان تازه‌کار برگردد می‌تواند به رشد موسیقی کشور با نگاه‌های تازه کمک کند اما بالتبع به خاطر شرایط تبلیغاتی کشور، همه خواننده‌ها نمی‌توانند رشد کرده و به کنسرت برسند.
وی افزود: در حوزه موسیقی خوب، صدا و آهنگ خوب، تولیدات زیادی داریم اما این آثار به مخاطبان و گوش علاقمندان نمی‌رسد و شنیده نمی‌شود.
خالق عاشقانه، تکراری و معما که در اثر منو بشناس در کنار ۳۹ خواننده دیگر کشور حضور داشت، می‌گوید: باید در فضای مجازی سایت‌هایی وجود داشته باشند که به صورت حمایتی آثاری از خواننده‌های نسل جوان را بارگذاری کنند تا شنیده شوند.
او که در کنار خوانندگی به کار بازیگری تئاتر نیز مشغول است و از جمله کارهایش می‌توان به بانویی از اسلو اشاره کرد، درباره نقاط قوت نسل جدید خواننده‌ها در کشور نسبت به نسل‌های گذشته گفت: جوانان امروزه در حوزه موسیقی و در شبکه‌های اجتماعی کارهای تبلیغاتی زیادی می‌کنند و نگاه جدیدی به موسیقی دارند که آن را به سمت بین‌المللی شدن پیش می‌برد.
این خواننده و آهنگساز که با افرادی چون بهروز صفاریان و حمزه یگانه در عرصه موسیقی همکاری داشته، تاکید کرد: هنرمندان صبور باشند و پیگیری‌های خود را از طریق وزارت فرهنگ و ارشاد پیگیری کنند تا به اجرای صحنه‌ای برسند و این کار با پشتکار حل شدنی است.
ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=29635

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.