تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
6

صدور ۴۷۰ کارت صلاحیت تدریس آموزشگاه‌های آزاد هنری

  • کد خبر : 15105
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
صدور ۴۷۰ کارت صلاحیت تدریس آموزشگاه‌های آزاد هنری

۴۷۰ کارت صلاحیت تدریس رشته‎‌های هنری از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون صادر شد. به گزارش خبرگزاری شنو به نقل از روابط عمومی دفتر برنامه‌ریزی و توسعه آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون ۴۷۰ کارت صلاحیت تدریس رشته‌های هنرهای تجسمی، موسیقی، خوشنویسی، نمایشی و هنرهای سنتی برای متقاضیان کارت صلاحیت […]

۴۷۰ کارت صلاحیت تدریس رشته‎‌های هنری از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون صادر شد.
به گزارش خبرگزاری شنو به نقل از روابط عمومی دفتر برنامه‌ریزی و توسعه آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون ۴۷۰ کارت صلاحیت تدریس رشته‌های هنرهای تجسمی، موسیقی، خوشنویسی، نمایشی و هنرهای سنتی برای متقاضیان کارت صلاحیت تدریس آموزشگاه‌های آزاد هنری صادرشده است.
در حال حاضر در رشته موسیقی، آزمون سازهای  ویولن کلاسیک و ایرانی، کنترباس، ویولا، ویولن‌سل و صداسازی و آواز در تمام گرایش‌ها در حال برگزاری است که هماهنگی و اجرای آن توسط خانه موسیقی انجام می‌شود.
همچنین آزمون متقاضیان کارت صلاحیت تدریس رشته‌های هنرهای تجسمی و هنرهای نمایشی را موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر برگزار می‌کند.
متقاضیان دریافت کارت صلاحیت تدریس می‌توانند به سامانه sso.farhang.gov.ir مراجعه کنند و پس از مطالعه شیوه‌نامه کارت صلاحیت تدریس، در رشته موردنظر تقاضای خود را ثبت کنند.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=15105

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.