تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
6

لغو کنسرت جانی دپ

  • کد خبر : 25542
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
لغو کنسرت جانی دپ
جانی دپ به دلیل آسیب دیدگی مچ پایش مجبور شده است تا تاریخ کنسرت‌های آینده‌ی خود را به تعویق بیاندازد. پزشک این ستاره‌ی سینما و موسیقی به او هشدار داده است تا پس از مصدومیت از پرواز خودداری کند.

به گزارش خبرگزاری شنو؛ جانی دپ به دلیل آسیب دیدگی مچ پایش مجبور شده است تا تاریخ کنسرت‌های آینده‌ی خود را به تعویق بیاندازد. پزشک این ستاره‌ی سینما و موسیقی به او هشدار داده است تا پس از مصدومیت از پرواز خودداری کند.

هنگام تبلیغ جدیدترین فیلم دپ به نام Jeanne du Barry در جشنواره فیلم کن، این اتفاق رخ داده است. او قرار بود تا در ۳۰، ۳۱ می و ۱ ژوئن با گروه خود به نام «The Hollywood Vampires» متشکل از دپ، آلیس کوپر و جو پری از گروه «Aerosmith» به اجرا بپردازند.

با این حال، طرفداران باید کمی بیشتر منتظر بمانند تا اجرای این گروه را ببینند. دپ روز دوشنبه در اینستاگرام نوشت: «دوستان عزیزم، متاسفم که باید بگویم مچ پایم شکسته است! صدمه پایم از مو برداشتگی آغاز شد اما با گذر زمان وضعیت آن بدتر شد چندین پزشک متخصص به من پیشنهاد کرده‌اند که در حال حاضر از هر گونه فعالیتی اجتناب کنم در نتیجه متأسفانه در حال حاضر نمی‌توانم سفر کنم. من و بچه‌ها بسیار متاسفیم که نمی‌توانیم شما را در نیوهمپشایر، بوستون و نیویورک ملاقات کنیم. با این حال نترسید، قول می‌دهم یک نمایش شگفت‌انگیز برای همه شما در اروپا به ارمغان بیاوریم. باز هم، صمیمانه عذرخواهی می‌کنم. با عشق و احترام.»

در حالی که برخی از هواداران به شدت ناامید شده‌اند، برخی دیگر برای جانی آرزوی بهبودی سریع کرده‌اند. آن‌ها از جانی دپ خواستند تا تنها به فکر بهبودی و استراحت باشد و حمایت خود از این بازیگر را نشان دادند.

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=25542

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.