تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
2

مجله Modern Drummer – نسخه February 2024

  • کد خبر : 31343
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲
مجله Modern Drummer – نسخه February 2024
مجله Modern Drummer - نسخه February 2024 منتشر شد.

مجله درامر مدرن یک نشریه ماهانه است که به علایق درام‌زن‌ها و نوازندگان پرکاشن می‌پردازد. این مجله شامل مصاحبه‌ها، بررسی‌های تجهیزات، و ستون‌هایی با ارائه مشاوره در مورد تکنیک، همچنین اطلاعاتی برای عموم مردم است. درامر مدرن همچنین در اینترنت در دسترس است.

اولین بار در سال ۱۹۷۷ منتشر شد، امروزه نسخه چاپی درامر مدرن در ۶۷ کشور موجود است. نسخه دیجیتال ماهانه، با موسیقی و ویدئوهایی که با محتوای شماره جاری مطابقت دارند، در اینترنت در دسترس است. یک خبرنامه الکترونیکی با محتوای منحصر به فرد تحریریه، MD Wire، نیز به صورت ماهانه منتشر می‌شود. یک وب‌سایت مربوطه برای تکمیل مجله با بلاگ‌ها و موارد دیگری که نمی‌توان در قالب کاغذی ارائه داد (مانند، ارائه‌های صوتی-تصویری) استفاده می‌شود.

در سال ۱۹۹۳، انتشارات درامر مدرن مجله‌ای دوماهانه با نام درام بیزینس که مخاطب آن فروشندگان درام بود، معرفی کرد، و بیش از ۲۰ سال است که بخش کتاب آن آثاری از مربیان درام منتشر کرده است. در سال ۲۰۰۶، این شرکت اولین کتاب جلد سخت خود را درباره تاریخچه درام‌زنی با عنوان “درامر: ۱۰۰ سال قدرت ریتمیک و اختراع” منتشر کرد. از سال ۱۹۸۷ همچنین جشنواره درامر مدرن را تولید کرده است.

دانلود

 

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=31343
  • منبع : Modern Drummer

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.