تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

مدیران عامل بنیاد رودکی تکریم و معارفه شدند

  • کد خبر : 29017
  • ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱
مدیران عامل بنیاد رودکی تکریم و معارفه شدند
مراسم تکریم مهدی سالم و معارفه محمد اله‌یاری فومنی، مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شنو، از روابط‌ عمومی بنیاد رودکی، مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل این بنیاد با حضور سید محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیئت مدیره بنیاد رودکی، محمود سالاری معاون امور هنری وزیر و عضو هیئت مدیره بنیاد رودکی، محمدحسین نیرومند مشاور وزیر و عضو هیئت مدیره، امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی و شورای معاونان بنیاد رودکی برگزار شد و از زحمات مهدی سالم در طول دوران خدمت در این بنیاد تقدیر و مدیرعامل جدید بنیاد رودکی معرفی شد.

سالاری در این مراسم با تشکر از هیئت مدیره بنیاد رودکی گفت: امیدوارم حضور محمد اله‌یاری فومنی به تعاملات بیشتر منجر شود و جاده فعالیت‌های بنیاد رودکی را هموارتر کند.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم ضمن تشکر از همکاران بنیاد رودکی در دوره سرپرستی در این بنیاد و قدردانی از هیئت مدیره و مدیران بنیاد رودکی با خیرمقدم به اله‌یاری فومنی مدیرعامل بنیاد رودکی و سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی، از زحمات مهدی سالم در دوره مسئولیتش تشکر کرد.
اسلامی همچنین مراتب تقدیر و تشکر محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را به سالم ابلاغ کرد.
آیین تکریم و معارفه مدیرعامل بنیاد رودکی برگزار شد
در ادامه اله‌یاری فومنی با قدردانی از هیئت مدیره بنیاد رودکی اظهارداشت: توفیق این سال‌های بنیاد رودکی مدیون تلاش معاونان، مدیران و همکاران این مجموعه بوده است.
وی افزود: امیدوارم خدمت ما در راستای اهداف فرهنگی دولت قرار گرفته و به ثمر برسد و در این راه دست همکاری به سوی همه همکاران این مجموعه گران‌سنگ دراز می‌کنم.
مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی همچنین از اسلامی معاون وزیر و سرپرست سابق بنیاد رودکی و سالم مدیرعامل سابق این بنیاد تشکر و قدردانی و برای سمیعی در ادامه مسیر آرزوی توفیق کرد.
سالم نیز با تشکر از هیئت مدیره بنیاد رودکی در دوره مسئولیت گفت: اگر همراهی، راهنمایی‌ها و مساعدت این عزیزان نبود نمی‌توانستیم این دوره را پشت سر بگذاریم.
مدیرعامل سابق بنیاد فرهنگی هنری رودکی همچنین از معاونان، مدیران و همکاران این بنیاد و تعامل آنان در طول دوره خدمت قدردانی کرد و با اشاره به همکاری‌های مشترک با سمیعی برای وی در مسئولیت تازه آرزوی توفیق کرد.
آیین تکریم و معارفه مدیرعامل بنیاد رودکی برگزار شد
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این مراسم با اشاره به توانمندی‌های اله‌یاری فومنی و اعتماد اهالی موسیقی به وی در دوره مسئولیت مدیرکلی دفتر موسیقی ابراز امیدواری کرد که دوره فعلی مسئولیت مدیرعامل بنیاد رودکی توأم با تعاملات بیشتر این بنیاد و معاونت امور هنری باشد.
نیرومند همچنین با اشاره به سوابق هنری سمیعی برای وی آرزوی توفیق کرد.
سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این جلسه از اعتماد صورت گرفته به وی در اعطای مسئولیت قدردانی و برای اله‌یاری فومنی آرزوی موفقیت کرد.
در پایان حکم محمد اله‌یاری فومنی به وی اهدا شد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هفتم دی ماه طی احکامی محمداله‌یاری فومنی را به عنوان مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی و امیرحسین سمیعی را به عنوان مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب کرد.
ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=29017

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.