تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
4

موج تازه کنسرت های پاییزی در پایتخت آغاز شد

  • کد خبر : 27541
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
موج تازه کنسرت های پاییزی در پایتخت آغاز شد
باز هم فضای شهر از بنرها و بلیبوردهای کنسرت‌های موسیقی پر شده؛ تبلیغاتی که بیشتر در شمال پایتخت دیده می‌شوند. کنسرت‌ها به‌خصوص کنسرت‌های پاپ فعالیت خود را از سر گرفته‌اند و سالن‌های کنسرت این شب‌ها میزبان علاقه‌مندان موسیقی پاپ‌ هستند.

به گزارش خبرگزاری شنو ؛ با گذشت دو هفته از اولین ماه پاییزی؛ کنسرت های پایتخت شروع شدند. بلیت‌فروشی‌ها آغاز شده و بلیت‌های کنسرت از کف قیمت۱۵۰هزار تومان شروع می‌شود و سقف قیمت بلیت‌های به فروش رفته ۷۹۵هزار تومان است. حالا دیگر سایت‌های فروش بلیت کنسرت هم بیشتر از گذشته شده؛ قبل‌تر ۲یا ۳سایت فروش بلیت کنسرت بیشترین فعالیت را داشتند و الان تعداد این سایت‌ها بیشتر از گذشته شده است. سالن میلاد نمایشگاه به نسبت اسپیناس‌پلاس بیشترین کنسرت‌های پاییزی را دارد. در این سالن در ۳هفته باقی‌مانده از مهرماه، بیشتر از ۱۲کنسرت برگزار می‌شود و مخاطبان می‌توانند به ۲۴سانس اجرای موردعلاقه خود برسند. سالن وزارت کشور و برج میلاد برخلاف دیگر ماه‌های سال فعلا میزبان هیچ گروهی نیستند و به‌نظر می‌رسد اسپیناس‌پلاس نیز اجاره قابل‌تاملی را برای کنسرت‌گذاران درنظر گرفته است.

شهرهای کوچک و بلیت‌های گران

کنسرت‌های پاییزی امسال برای شهرهای دیگر زودتر از پایتخت آغاز شدند؛ تبریز در نیمه اول مهرماه بیشترین کنسرت‌های پاپ را میزبانی کرد و از نیمه دوم مهرماه، شهرکرد، اراک، آذربایجان‌غربی، مازندران، زنجان و… میزبان دیگر گروه‌ها هستند. شیراز هم میزبان کنسرت آنسامبل سیریا خواهد بود.
قیمت بلیت‌های کنسرت در شهرهای دیگر کمی ارزان‌تر از پایتخت است، اما باز هم این قیمت در برخی از شهرها به فروش تمامی بلیت‌ها نینجامیده است. حجت اشرف‌زاده که ۱۳مهر در ساری کنسرت دارد، بلیت‌هایش تا سقف ۵۰۰هزار تومان به فروش رفته و پرواز همای هم که ۱۴مهر در شهریار کنسرت دارد سقف بلیت‌هایش ۴۵۰هزار تومان تعیین شده، اما با توجه به اینکه ۲روز به اجرایش باقی مانده با نگاهی به فروش بلیت‌ها بیشتر از دوسوم سالن پر نشده و هنوز بخش بیشتر صندلی‌ها فروش نرفته است. به‌نظر می‌رسد شهرهای کوچک با قیمت بلیت‌های ۳۰۰ تا ۴۵۰هزار تومانی توانایی برگزاری کنسرت‌ها را نداشته باشند.

پاپ گران هنوز مخاطب دارد

این فروش‌ها در حالی است که در تهران کنسرت‌های پاپ که قرار است هفته سوم برگزار شوند توانسته‌اند نصف بلیت‌هایشان را بفروشند. امید حاجیلی ۲۵مهرماه در سالن میلاد کنسرت دارد که هنوز ۲هفته مانده به اجرایش نصف بلیت‌هایش فروخته شده است.

تور پاییزی کنسرت‌های علیرضا قربانی

علیرضا قربانی که تابستان پراجرایی را در قالب تور در ۶شهر گذراند و تقریبا یک‌ماه در تهران کنسرت خود را برگزار کرد، این روزها در برخی از شهرها ازجمله شهرکرد و یزد کنسرت جدیدش را برگزار می‌کند. کاشان، اصفهان، شیراز و تبریز از دیگر شهرهایی است که قربانی در مهر و آبان کنسرت‌هایش را برگزار می‌کند.

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=27541

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.