تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
2

موسیقی نواحی ایران موضوع جشنواره دانشجویی شد

  • کد خبر : 28087
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
موسیقی نواحی ایران موضوع جشنواره دانشجویی شد
نخستین جشنواره ملی دانشجویی با محوریت موسیقی نواحی ایران و با هدف معرفی استعدادهای این حوزه به موسیقی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شنو ؛  از روابط عمومی مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴۶، نخستین جشنواره ملی موسیقی دانشجویی با تمرکز بر موسیقی نواحی ایران در سه بخش خوانندگی، نوازندگی و گروه‌نوازی، به همت مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴۶ برگزار می‌شود.

مدیر مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴۶ در این باره اظهارداشت: پرداختن به موسیقی دانشجویی بی‌گمان تاثیری شگرف در پیشرفت این هنر در کشورمان خواهد داشت. استعدادهای بسیاری در میان دانشجویان کشورمان هستند که از جشنواره‌های دانشجویی می‌توان آنها را کشف و به جامعه هنری معرفی کرد.

سوسن تقی‌پور گفت: ما در مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴۶، جشنواره ملی موسیقی دانشجویی را با مشارکت گسترده استادان برجسته موسیقی کشورمان و برای معرفی استعدادهایی از سراسر کشور با محوریت موسیقی نواحی ایران برگزار می‌کنیم.

براساس این گزارش، فراخوان این جشنواره با تشریح بخش‌های مختلف و چگونگی شرکت در جشنواره منتشر شده و هم‌اکنون در اختیار علاقه‌مندان قرار دارد. شرکت در نخستین جشنواره ملی موسیقی دانشجویی، محدودیت سنی ندارد و تمامی دانشجویان کشورمان در هر مقطع تحصیلی و در هر دانشگاهی از نقاط مختلف کشور می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

علاقه‌مندان تا ۱۵ آذرماه امسال فرصت شرکت در این رویداد را دارند. برای دسترسی به فراخوان نخستین جشنواره ملی دانشجویی با محوریت موسیقی نواحی ایران اینجا مراجعه کنید.

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=28087

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.