تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
3

نخستین نمایشگاه صنعت موسیقی برگزار می شود

  • کد خبر : 28068
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
نخستین نمایشگاه صنعت موسیقی برگزار می شود
نخستین نمایشگاه صنعت موسیقی با هدف معرفی آخرین دستاوردهای موسیقی و ارتباط بیشتر فعالین این حوزه از پنجم تا هشتم دیماه در مرکز نمایشگاهی برج میلاد برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شنو ؛ این نمایشگاه با در بر گرفتن گروه های کالایی شامل: تولید کنندگان و عرضه کنندگان سازهای موسیقی، آموزشگاه های موسیقی، مراکز پژوهشی حوزه موسیقی، ناشران موسیقی، استودیوهای ضبط صدا، استارت آپ های موسیقی، ناشران کتاب های موسیقی، عرضه کنندگان لوازم صوتی و صدابرداری و سایر حوزه های مرتبط، در تلاش است مرجع مهمی در فعالیت های صنفی این حوزه در سال باشد.

حضور اهالی موسیقی، فعالین و منتقدان و رسانه های موسیقی از دیگر بخش های این نمایشگاه است که از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ پذیرای دوستداران هنر خواهد بود.

علاقمندان و فعالین حوزه موسیقی برای حضور در این نمایشگاه که به نوعی یک رویداد فرهنگی – صنعتی در این حوزه است، می توانند با ثبت نام در پایگاه الکترونیکی نمایشگاه نسبت به ثبت نام و درخواست حضور اقدام کنند.

جزییات بیشتری از نمایشگاه به همراه اعلام رویه برگزاری مراسم افتتاحیه و برنامه های درنظر گرفته شده، به زودی و پس از تکمیل ثبت نام حاضرین در آن، اطلاع رسانی خواهد شد.

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=28068

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.