تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
3

«نوستالژی» ایرانی مدال بُرنز کسب کرد

  • کد خبر : 27535
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱
«نوستالژی» ایرانی مدال بُرنز کسب کرد
«نوستالژی» اثری از «ارکستر تک نفره مهدی عطاریان» موفق به کسب مدال بُرنز در مسابقات بین‌المللی موسیقی «گلوبال موزیک اِواردز» شد.

به گزارش خبرگزاری شنو ؛  مهدی عطاریان آهنگساز، خواننده و مبدع رسمی «ارکستر تک نفره» در ایران و عضو فدراسیون بین‌المللی موسیقیدانان جهان، با ارائه اثر خود با عنوان «نوستالژی» به جشنواره بین‌المللی موسیقی «گلوبال موزیک اواردز» موفق به کسب مدال بُرنز در این جشنواره شد.

تمام سازهای به کار رفته در این اثر شامل گیتار کلاسیک، هارمونیکا، کازو، کیک، شیکر و تمبورین به طور زنده و همزمان توسط عطاریان نواخته شده است و تمام مراحل تولید موسیقی نیز شامل آهنگسازی، تنظیم، میکس و مستر توسط وی صورت گرفته است.

«گلوبال میوزیک اواردز» جشنواره بین‌المللی موسیقی است که بدون در نظر گرفتن شهرت، ملیت و سن یک هنرمند و صرفا با شاخص قرار دادن امتیازات ذاتی یک اثر موسیقی، آن را توسط هیئتی معتبر و برجسته از داوران موسیقی مورد ارزیابی و رتبه‌بندی قرار می‌دهد.

با توجه به اهمیت و جایگاه جشنواره «گلوبال میوزیک اواردز»، برخی از دارندگان جایزه Grammy نیز در آن شرکت می‌کنند. برنده شدن در این جشنواره با عنوان «مهر طلایی تایید موسیقی» شناخته می‌شود.

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=27535

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.