تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
8

پیش فروش آلبوم جدید «رضا صادقی» آغاز شد

  • کد خبر : 12130
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۸:۰۷
پیش فروش آلبوم جدید «رضا صادقی» آغاز شد

جدیدترین آلبوم «رضا صادقی» به نام «حواست بمن باشه» به زودی منتشر می‌شود. به گزارش خبرگزاری شنو، «حواست بمن باشه» از سوی موسسه فرهنگی هنری «لیما» و به تهیه‌کنندگی «میلاد ماهان راد» به بازار عرضه خواهد شد. اما از سوی دیگر نسخه پیش فروش این آلبوم به تازگی در اختیار مخاطبان و دوستداران رضا صادقی […]

جدیدترین آلبوم «رضا صادقی» به نام «حواست بمن باشه» به زودی منتشر می‌شود.
به گزارش خبرگزاری شنو، «حواست بمن باشه» از سوی موسسه فرهنگی هنری «لیما» و به تهیه‌کنندگی «میلاد ماهان راد» به بازار عرضه خواهد شد. اما از سوی دیگر نسخه پیش فروش این آلبوم به تازگی در اختیار مخاطبان و دوستداران رضا صادقی قرار گرفته است. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه itunes.ir نسبت به پیش خرید آلبوم حواست بمن باشه اقدام نمایید. به این ترتیب در روز انتشار آلبوم می‌توانید قبل از سایر مخاطبان، نسخه اصلی این اثر را به صورت قانونی بشنوید.

رضا صادقی یکی از چهره‌های باسابقه موسیقی پاپ است که بیش از دو دهه از فعالیت حرفه‌ای او در بازار موسیقی می‌گذرد. او در طول این سال‌ها حضور مستمری در زمینه انتشار آلبوم داشته است. آخرین آلبوم او هم به نام «زندگی کن» در اسفند ۹۷ به بازار عرضه شد. او در ادامه تک‌آهنگ‌ها و موزیک‌ویدیوهایش را به مخاطبانش ارائه کرد. چندی پیش هم آهنگ «دلخوشی» از آلبوم «حواست بمن باشه» را به صورت تک‌آهنگ منتشر کرده بود.

انتهای پیام/

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=12130

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.