تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
0

کمک میلیون دلاری خواننده معروف به مردم غزه

  • کد خبر : 28471
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱
کمک میلیون دلاری خواننده معروف به مردم غزه
«دِویکند» خواننده معروف کانادایی ۲.۵ میلیون دلار از صندوق بشردوستانه خود به فعالیت‌های برنامه جهانی غذای سازمان ملل در غزه کمک کرد.

به گزارش خبرگزاری شنو ؛ به نقل از عرب نیوز، برنامه جهانی غذا سازمان ملل این هفته اعلام کرد که خواننده کانادایی «دِویکند» با نام اصلی «ایبل مکنن تسفی» که سفیر حسن نیت این سازمان است، مبلغ ۲.۵ میلیون دلار از صندوق بشردوستانه خود برای تامین غذا در غزه کمک کرده است.

برنامه جهانی غذای سازمان ملل اعلام کرد که این کمک مالی که معادل چهار میلیون وعده غذایی اضطراری است و ۸۲۰ تن بسته غذایی را تأمین می‌کند که می‌تواند بیش از ۱۷۳ هزار فلسطینی را برای دو هفته تغذیه کند.

«کورین فلیشر» مدیر برنامه جهانی غذا در خاورمیانه، شمال آفریقا و شرق اروپا در بیانیه‌ای گفت: «این درگیری فاجعه‌ای انسانی را به‌ وجود آورده است و برنامه جهانی غذا به طور شبانه روزی برای ارائه کمک به غزه کار می‌کند اما برای رسیدگی به سطح ناامیدکننده گرسنگی که شاهد آن هستیم، نیاز به افزایش گسترده کمک‌های بشردوستانه داریم».

ما از «دِویکند» برای این کمک ارزشمند به مردم فلسطین تشکر می‌کنیم و امیدواریم دیگران از از وی پیروی کنند و از تلاش‌های ما حمایت کنند».

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=28471

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.