تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
2

کمیته پیگیری نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران

  • کد خبر : 26885
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳
کمیته پیگیری نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران
براساس دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، درباره پیگیری مطالبات صنفی چند تن از نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران، امروز کمیته پیگیری در این خصوص تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری شنو ؛  مهدی سالم مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی گفت: این دستور با عنایت به توجه خاص وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مبنی بر رفع مشکلات صنفی اصحاب فرهنگ و هنر در حوزه های مختلف صادر شده است و بر همین اساس نخستین جلسه کمیته پیگیری دستور وزیر امروز برگزار شد.

به گفته سالم، متقاضیان برگشت به ارکستر سمفونیک تهران، به شورای فنی بنیاد رودکی معرفی می شوند و این شورا با قید فوریت، ظرف ده روز آینده نسبت به بررسی درخواست ها اقدام می کند و نتیجه به ایشان اعلام خواهد شد.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی با بیان اینکه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخشی از این دستور تاکید ویژه ای بر تامین مطالبات صنفی همه هنرمندان و به ویژه اعضای ارکستر سمفونیک تهران داشته است ابراز کرد: ارکستر سمفونیک تهران به عنوان یکی از مهمترین مجموعه های فعال موسیقی کشور نقش مهمی در تولید و اجرای موسیقی فاخر در سطح ملی و بین المللی دارد. بنابراین بنیاد رودکی در جهت اعتلای این ارکستر از هیچ حمایتی دریغ نخواهد کرد.

ثبت امتیاز
لینک کوتاه : https://shenonews.ir/?p=26885

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.